Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 08:41:17 följande:
    God Morgon!Vi är fortfarande hemma och i karantän. *bläk*MichaelaW: Vilket fintskåp, söt kille och ljustaken passar perfekt!
    Är det någon mer som insjuknat?
    En cyberkram vågar jag ge till er, men inte IRL.
  • Kajsa M
    nublu skrev 2007-11-07 08:51:39 följande:
    Herregud vad ni skriver! Var i Jönköping igår på högskolan och sedan Ikea och det tog rejält på krafterna. Orkade bara äta pizza och föll sedan i koma på sofflocket. Skumläste mailen också och där var det med iaf en kul grej.
    Vadå för kul grej? *ännu mer nyfiken*
  • Kajsa M
    knyttis skrev 2007-11-07 09:06:03 följande:
    Men, vi mår ju bättre du blandar med ngn annan eller?Har du gått och blivit förkyld nu med?Sitter med XL kuvärtet i min hand och ska just lägga det i kuvär och skicka till dig! Har ngt mer paket kommit fram nu? NYFIKEN!
    haha, se där, man läser lite slarvigt, läste lite i ditt inlägg och lite i VSM:s och så la jag ihop lite... *gapskratt*
    Men så skönt att ni mår bättre! Och en uppfriskande skogspromenad låter härligt!
    Jag läste nya Lantliv igår kväll. Det tog HELA kvällen. Har aldrig lagt så mkt tid på en tidning! Så mysigt! Men det var ganska mkt rött!
    Köpte även en dansk inredningstidning som jag ska mysa med idag.
  • Kajsa M
    LCroft skrev 2007-11-07 09:07:51 följande:
    Nu har jag läst ikapp.Lycka till ni som ska måla, har ni överloppsenergi kan jag gärna ge er en byrå också att måla Väntar på att sotaren ska komma och skita ner huset så jag "får" städa.... Så dit far väl den dagen misstänker jag, ska försöka ta mig i kragen och hitta på nåt kul pyssel också.
    Och då vill vi se resultatet! (av pysslet alltså)
    fridamin skrev 2007-11-07 09:08:57 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-07 09:05:55 följande: 1000-tack Kajsa!!/f
    Så lite!
  • Kajsa M
    mimmi006 skrev 2007-11-07 09:12:17 följande:
    Är inne tre minuter på rast och spanar... hinner inte köpa lantliv eller garn den här veckan *suck*, blir tokig! Snacka om lyxproblem!
    Stackare! Du missar verkligen något! (lantliv alltså)
    LCroft skrev 2007-11-07 09:12:21 följande:
    Kajsa: Ska se vad det blir först
    spännande!
  • Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 09:13:54 följande:
    Hej KajsaM! Mår du bättre idag vännen? 9-åringen fick diarré i måndags, 2 åringen bajsar ovanligt mycket och maken och jag har ooooont i magen.Knyttis: Hoppas att ni hittar ett hus som passar snart då. Vi bodde 5 personer på 90kvm och det känndes som om vi aaaaldrig skulle hitta ett hus som passade oss, förlorade budgivningar, beskiktigade hus som vi trödde var drömhus men visade sig vara ruckel. Vi har bott i vårt hus sen i mars och det är verkligen som om vi har hittat hem.Jag måste verkligen sätta fart med mina hjärtan. Har 4 stycken kvar att göra.
    Ja dina ord gjorde mkt nytta! Jag gjorde mitt val!
    Usch då! Då har ni drabbats hela gänget då! Blä för magsjuka! Men så länge det inte blir mer får man kanske vara nöjd...
    Ja nu är det 1 vecka kvar tills jag ska få alla paket!
Svar på tråden Vita hem del 6