Kickan07 skrev 2007-11-12 09:09:37 följande:
Juliah- Superfin tvättstuga, helt i min smak! Där kommer du (ni) trivasKajsa- Panelen gjorde sig jättebra där! Blev lite mer ombonad känsla nu. Föstår att du fått smak och vill ha mer!
Tack!
Ja verkligen! Nu känns det som om jag inte skulle kunna fortsätta leva utan panel i HELA huset!

Lisa1981 skrev 2007-11-12 08:09:17 följande:
Bea, vilken fin tekopp. Hur gör du?? du måste vara övermänsklig Har ni några beskrivningar eller så?? Jag får inte ens till en boll eller muffins. Hur gör man, någon som har nån beskrivning???Jag kan ju virka men tydligen kan jag inte lista ut hur man ska göra...Kajsa, va fit det blir med sponten, vart är nästa ställe?? Kommer inte ihåg va mer jag skulle kommentera..Idag blir det anst.intervju för min del och sen ikväll ska jag jobba, så inget pyssel för min del...Är lite nervös inför intervjun.
Tack snälla! Tror bestämt att det blir bröstpanel i barnens rum till att börja med.
juliah skrev 2007-11-12 08:15:35 följande:
Godmorgon! Tack snälla ni för alla komplimanger bea, underbar kopp, gissa vad jag tänker göra ikväll...givetvis virka kopp med fat. Tack för inspirationen!lisa, googla på "virka boll" . Då får du upp garnstudios beskrivning och det är den jag virkar utifrån. Gör man en halv boll och så eventuellt ngt nedtill då blir det en kopp. Öra också förstås. Lycka till på intervjun!mimma, jag ska också ha en lugn period nu...ibland blir det för mycket av det goda.kajsa, vilken fin panel. Säger som de andra, vilken energi...jea, skoj att se dig här!Var det alfas som behövde gardiner, på ikea finns fina lnnelängder, Aina? Och så har Himla snygga med knyt, dolda hällor osv.
Tack!
Beatrize74
Låter skönt att rensa ut all smuts och börja om på nytt!
Hur långt har ni kommit med köket?