Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

VSM
    Vågar inte råda ang bordet. Ser kansek lite litet ut, men det var sött!

mimmamum
    Jysk har sånt som du klipper till, lite tunnare, kan vikas flera gånger om du vill ha tjockare.

• Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:12:37 följande:
    Vad duktiga ni varit! Bilder? Vad ska trean heta?
    Vill du se en ofärdigt-resultat-bild? Kan ordnas, men det är väldigt stökigt!!!

haha, det är hemligt tills det visar plus på stickan! Nej då! Tog upp detta ämne idag och fick 3 NEJ mot mig. Ingen av flcikorna ville ha en söt lillasyster! Och maken är så trött på våra redan så bråkiga töser. Så jag får nog se mig om i stjärnorna efter en 3:a.
  • Kajsa M
    mimmamum skrev 2007-11-10 21:20:55 följande:
    IKEAs vita var ju rätt så enkelt och fint, någon som har det? Kanske någon som snart ska till IKEA?
    Jag har 5 minuter dit! Med cykel!
    Så bara hojta om du behöver!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:18:43 följande:
    Gillar stökiga bilder. *så jag inte är den enda som har det stökigt*Mina barn kan tänka mig hur många syskon som helst verkar det som, de kan sitta vid middagsbordet och säga saker som att det finns plats för tre barn till vid bordet.
    Ja men usch! Detta gillar jag inte, och dessutom så ser det ju så flammigt ut med bara en stykning...
    Men okej då. HELKASS bild!
    gemelli skrev 2007-11-10 21:18:44 följande:
    Jag tycker tre barn är jättemkt och du VSM pratar om en fjädre Hur sköter man allt det praktiska? Åka ut och resa och sånt. Jag har ju ändå två stora killar, som kanske inte kommer hänga med så mkt längre. Jag blir bara stressad över att kanske hinna med en till som min man vill Jag har dock INTE bestämmt mig än Kajsa,Vad ska din tredje heta?
    Kan säga att jag planerat ett flicknamn till, för killar föder vi inte i vår släkt!
    Fast jag är ju avrådd att skaffa fler, men det avgör ju vi!
  • Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:28:41 följande:
    Jättefint! det är väl inte alls stökigt!
    Nej jag visar gärna det imorgon när det ser lite snyggare ut. Dagsljus är alltid bättre att fota i också...
  • Kajsa M
    LinaoMatilda skrev 2007-11-10 21:29:27 följande:
    Kajsa: Det kommer att bli superfint!
    Hoppas det!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:30:08 följande:
    Nä, det bubblar och känns om att kräkset sitter i halsen. Hade nästan varit bättre om jag spytt så jag slapp det här.
    usch! Inte roligt! Gå och lägg dig och försök sov! Då kanske det försvinner?
  • Kajsa M
    mimmamum skrev 2007-11-10 21:31:41 följande:
    Kajsa, så fint det bli!Nej nu har jag bestämt att jag syr själv! Tack för att ni är bollplank och så hjälpsamma!Jag lovar att hojta Kajsa om jag vill ha IKEAs, fast det var lite lågt tyvärr.
    mm höga är snyggare! Lycka till! Det blir säkert superfint!
Svar på tråden Vita hem del 6