Inlägg från: Bandykillar |Visa alla inlägg
  • Bandykillar

Idag har jag varit på hemtex och köpt två mindre hjärtan ljusstakar för vanliga ljus. En mindre modell och så söta. Man har ett ljus i varje.
    Ska senare ikväll försöka mig på att sy några hjärtan.
    Frågar igen är det i detta nr som gn härifrån är med i Lantliv  / Jennie

• Bandykillar
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-08 18:13:18 följande:
    Ingen aning! Är lite dålig på att fira sånt.
    Jag vet inte heller men vi firar det inte så mkt. Vi ska på gårunt fest på lördag och då vet jag att man inte är så pigg på söndag hihihi / Jennie
  • Bandykillar

Läste att det  verkar vara många som är sugna på en bebis till.
    Jag med, nu börjar grabbarna bli stora och en sladdis skulle vara så kul.
    Sambon är inte riltigt med på  planerna än vi får väl se om ett tag.

• Bandykillar
    Kajsa M skrev 2007-11-08 21:15:16 följande:
    Du får utöva din kvinnliga list!
    Mh det kan nog gå, jag tror att han är lite sugen i alla fall men lillgrabben tar mkt energi. Min underbara vän sa att man ångrar aldrig ett barn men man kan ångra att man aldrig skaffade det. Det är så sant, ibland kan det ju dock vara svårt att få till det, bara för det har gått bra två gånger är man ju aldrig säker.
  • Bandykillar
    lillafruluva skrev 2007-11-08 21:26:35 följande:
    Kör på ett tema! Vad ska ni äta??
    Tack för att du svarade. Jag satte mg i soffan (la mig visst ner) och somnade. Vaknade när sambon kom hem kl 23 efter sin bandy träning. Gick raka vägen upp och la mig i sängen.
    Vi ska bjuda på kräftsoppa, sedan kl 19.20 ska vi iväg till ett annat par och sedan kl 21.30 till ytterliggare ett par. Vi vet inte vilka det får man veta på kvällen. Sen är det gemensam fest på Statt i stan. Jättekul kväll.
  • Bandykillar

Julia vad kul att få skapa sina egna traditioner då, låter mysigt att vara hemma med familjen. Vi åker runt och träffar många. Det är mina traditioner som jag inte vill vara utan. Måste träffa min mamma och pappa på julafton.
    Det är lite stressigt men alla bor så nära bara ett par mil emellan.

Vad roligt att ut och shoppa lite. Jag ska iväg till torget för att se om det finns några fina blommor att köpa sen blir det nog en runda på stan också.

• Bandykillar

VS jo det går bra. Vi har kvar den vita men jag kan tänka mig att byta till ngt ljust randigt el ngt vitt med svagt grått i. Vi får se, blir nog inget innan jul i alla fall. Vi har fixat till en liten TV-hörna till grabbarna i en hall. Där ska vi ha svart vita tapeter. Tack för du frågar

Svar på tråden Vita hem del 6