Inlägg från: Bandykillar |Visa alla inlägg
  • Bandykillar

Vita hem del 6

Peak
    Härligt namn på din blogg känns ganska bekant men på svenska.

Jag skriver aldrig iden för jag tröttnande när jag inte kunde lägga in några kort.

Kanske ska pröva nu igen.

Fina tavlor, min sambo har också gjort och ska göra några i julklapp. perfekt tycker jag.

Var och köpte några lådor med stjärnor på idag. Bra att ha papper mm i.

• Bandykillar

Peak, jag köpte lådorna på fyndlagret här i Tranås. Blev tre lite större och två små. Det är sådana som man kan lägga i varandra. Fanns nog sex olika storlekar i färgerna rött, blått och svart med vita stjärnor.

• Bandykillar

God dag på er. Har en lite fråga vem av er är det som har en bok med Leila. Finns det flera, är den bra? Funderar på att önska mig den i julklapp.

Har precis bet alla räkningar och det var inte roligt. Får hålla igen lite nu med inköpen sa min sambo ojojoj. Jag som älskar att handla inför jul.

• Bandykillar

Juliah grattis vilken tidning var det för.

Har idag fått Allt i hemmet har bara bläddrat igeonom lite snabbt.
    Väntar på lantliv också men när kommer den i butik runt den 5-6 dec eller.

Slänger in frågan igen om Leilas kokböcker finns det både till att baka ocj laga mat?

• Bandykillar

Nu har jag bakat med killarna. Muffins och saffranskakan som ngn tipsade om.Vi får se hur den blir, den är i ugnen fortfarande.
    Tack för tipset om Leila är böckerna bra, användbara?
    Idag har jag beställt en julklapp till mig själv ett hjärta med mina barns namn på.

• Bandykillar

God morgon!
    Har precis skickat stora killen till skolan. Nu är det bara jag och Axel hemma. Vi ska ut på torget idag och se vad de har för bommor.
    Mina föräldrar kommer kommer in en sväng också.

Vad tråkigt Malin att det inte blev ngn säng, jag brukar heller aldrig ha tur att fynda ngt riktigt riktigt billigt som man så gärna vill ha.

Ni som har lite större grabbar 4 och 7 vad ska man köpa i julklapp? Ni andra kanske också har några bra tips.  

• Bandykillar

Himmelbit, jag tror att tre av de få vita hjärtanljusstakarna finns på söder. Jag hade tur och kom till fyndlagret samma dag som de plockade upp dem.
    Idag var jag där och köpte några stjärn kuddar också.

Vad fint ni alla har pyntat ska själv försöka ta lite bilder imorgon.
    Idag kom mitt halsband som jag beställt från isamoa. Så fint, en julklapp till mig själv hihi

• Bandykillar

Jag har bara en men min kära vän längre upp på gatan köpte två (jobbar extra på malla)
    Jag är så nöjd med min. Min mamma köpte två röda till sig idag och det var också fint. Passade bra hemma hos henne.

Fyndlagret ligger under Willys, på andra sidan järnvägen om man står på storgatan.
    Mimmi blir det en tur till Tranås på söndag? Moster mallas zink saker walter vad heter det nu igen försvinner snabbt. Hon har mer saker att plockain vet ej vad bara.

Svar på tråden Vita hem del 6