Inlägg från: Bandykillar |Visa alla inlägg
  • Bandykillar

Vita hem del 6

Mimmi jag har visat lite bilder idag. Vi har ju ett likadant X-staket som ni hade gjort. Jag har fått många positiva komentarer om det idag.
    Man såg staket igenom fönstret på det som jag fotade.

• Bandykillar

Idag har jag bloggat igen. det var ju ca 5 mån sen sist. Hur gör man en så fin första bild där man skriver bloggens namn. Du mimmi har ju flera bilder. Julia med namnet över bilden. Kan ngn hjälpa mig. himmelbit kanske?

• Bandykillar
    Karamellfabriken skrev 2007-12-01 18:54:26 följande:
    Mia,Jag lämnade tillbaka den och köpte en annan sort Jordfelsbrytaren löste ut så det hände inget värre än en smäll och ett rökmoln. Så länge som vi funderat på att installera den där jordfelsbrytaren och nu hade vi precis fått det gjort.Vilken tur!
    Vilken tur att vi har en jordfelsbrytare om det skulle hända ngt med den.
  • Bandykillar

God morgon på er.
    Malin visade du mannen halsbandet, jag tycker j-mkt om det.

Nu på fm ska jag och äldsta grabben till kyrkan. Viär nästan aldrig där men ill 1:a advent är det så mysigt.

Vi ska sedan på bandy och efter det är det den traditionella julskyltningen
    på stan. Massa folk men en härlig känsla.

• Bandykillar

Hallå.

Peak jag vet inte om du såg mina bilder i lördags. Visade mina stjärnlådor. Jag har även köpt billiga stjärnkuddar om du är intr.
    Visar här några bilder igen
    Jennie 042.jpg

Jennie 043.jpg

Vad tycker du om stjärnljusstaken. Den lyser så fint med alla värmeljus i.

Ngn som vet när lantliv säljs i affären??

• Bandykillar
    Jezzika skrev 2007-12-04 16:02:47 följande:
    Vi måste köpa en ny kaffebryggare. Har ni tips på någon snygg?
    God kväll
    Nu har jag inte läst igenom dagens alla insändare men vi har en moccamaster som jag är supernöjd med. Snygg och snabb. Kanon.

Har idag varit på sonens luciafest, så fina och söta, man får allt en tår i ögat.
    Har också bsökt [forma rum´] idag. Kanon fint
  • Bandykillar
    nublu skrev 2007-12-04 20:59:41 följande:
    Bandykillar: Jag var också på Forma Rum idag. Köpte julpynt från Aspegren Denmark som var jättefina. Bilder kommer senare på ett ställe som jag inte får nämna här.
    Ok vad tyckte du om forma rum då?
    Var kommer du från nu igen? Var du på malla också??

Vad är det för ngt med bilder och för ställe verkar skumt
  • Bandykillar

God morgon på er alla. Har bara varit inne lite då och då och kan ine kommentera så mkt.
    Juliha mysigt reportage men instämmer med andra att det kunde väl varit lite mer. Underkläderna tog mkt plats.

Vad ska ni andra göra idag då? Jag är hemma med en sjuk Axel, feber och förkyld. Vi ska fix lite här hemma.

Svar på tråden Vita hem del 6