Vita hem del 6
Mimmi jag har visat lite bilder idag. Vi har ju ett likadant X-staket som ni hade gjort. Jag har fått många positiva komentarer om det idag.
Man såg staket igenom fönstret på det som jag fotade.
Mimmi jag har visat lite bilder idag. Vi har ju ett likadant X-staket som ni hade gjort. Jag har fått många positiva komentarer om det idag.
Man såg staket igenom fönstret på det som jag fotade.
Idag har jag bloggat igen. det var ju ca 5 mån sen sist. Hur gör man en så fin första bild där man skriver bloggens namn. Du mimmi har ju flera bilder. Julia med namnet över bilden. Kan ngn hjälpa mig. himmelbit kanske?
Mia maria du har en sån fin första sida på din blogg där det står hem och lycka. Hur gör man en sådan?
God morgon på er.
Malin visade du mannen halsbandet, jag tycker j-mkt om det.
Nu på fm ska jag och äldsta grabben till kyrkan. Viär nästan aldrig där men ill 1:a advent är det så mysigt.
Vi ska sedan på bandy och efter det är det den traditionella julskyltningen
på stan. Massa folk men en härlig känsla.
God morgon på er alla. Har bara varit inne lite då och då och kan ine kommentera så mkt.
Juliha mysigt reportage men instämmer med andra att det kunde väl varit lite mer. Underkläderna tog mkt plats.
Vad ska ni andra göra idag då? Jag är hemma med en sjuk Axel, feber och förkyld. Vi ska fix lite här hemma.