• Enji

Vita hem del 6

mimma o juliah -> samma här vad gäller mannens arbetstider. Alltid hemma mellan 18-19. Lite segt och långa dagar ibland. Men vad ska man göra...

• Enji

Asch, skulle visa er lillans cashmere byxor hon har idag.. men så har mitt plus gått ut. Får återkomma senare och visa dem

• Enji

Godmorgon
    usch vilket trist väder det är utanför fönstret.. regnet trillar ner för fullt. Vi som har bestämt att träffa lite andra vänner på en lekplats i närheten nu på förmiddagen..suck. Vad har ni andra för planer?

Måste visa de söta cashmere byxorna min flicka hade igår

Emelie 3mån

• Enji

Känns ibland som om att man skulle kunna städa och plocka för jämnan faktiskt. Det tar aldrig slut.

Brödbak e ju aldrig fel... så gott med nybakat!

• Enji

De skulle jag med vilja testa... goda maränger. Fast MED choklad

• Enji

juliah -> "vegetable slicer"... 3 olika liksom. Skiva och riva grönsaker... Måste nog testa det kom jag på!

• Enji
    juliah skrev 2008-01-18 08:19:24 följande:
    Om ni skulle få välja vilket kakel ni ville till ett kök, vilket skulle det bli då?
    Är ni på gång med planer om nytt kök?
  • Enji
    juliah skrev 2008-01-18 08:36:30 följande:
    Enji, ja du måste prova tillbehören. Syltan tipsade om att det finns glasstillbehör också
    ja jag såg det häromkvällen Såg att de hade ett köksset med plastredskap också.. de skulle jag också kunna tänka mig.
  • Enji

Gomorron

Tidig morgon här. Blåsten viner utanför..

Med juliahs inspiration fick jag bakat maränger för första gången i mitt liv igår. Så lätt det var med den fina maskinen! Älskar verkligen min Kitchen Aid

Då får man se om man kan ta sig ut idag eller om man blåser iväg då. Ahuga.

Sylt -> Fina skåp!! Ser fram emot att se dem målade.

Himmelbit -> Vi har samma kökslucka ser jag... fast vi har riktigt vita. Fina!

Kajsa -> Så fina vimplar du gjort. Hur gör ni dem? Ser att många har såna.. de är så himla söta.

Lillafrutuva -> Vi har också lite köksmöbler som skulle behöva lite vit färg. Ska bara ta mig i kragen och sätta fart med det. Vad har ni för möblemang?

Lynn84 -> Lycka till i flyttagen idag!

Svar på tråden Vita hem del 6