Vita hem del 6
mimma o juliah -> samma här vad gäller mannens arbetstider. Alltid hemma mellan 18-19. Lite segt och långa dagar ibland. Men vad ska man göra...
mimma o juliah -> samma här vad gäller mannens arbetstider. Alltid hemma mellan 18-19. Lite segt och långa dagar ibland. Men vad ska man göra...
Asch, skulle visa er lillans cashmere byxor hon har idag.. men så har mitt plus gått ut. Får återkomma senare och visa dem
Känns ibland som om att man skulle kunna städa och plocka för jämnan faktiskt. Det tar aldrig slut.
Brödbak e ju aldrig fel... så gott med nybakat!
De skulle jag med vilja testa... goda maränger. Fast MED choklad
juliah, jag kollar...
juliah -> "vegetable slicer"... 3 olika liksom. Skiva och riva grönsaker... Måste nog testa det kom jag på!
Gomorron
Tidig morgon här. Blåsten viner utanför..
Med juliahs inspiration fick jag bakat maränger för första gången i mitt liv igår. Så lätt det var med den fina maskinen! Älskar verkligen min Kitchen Aid
Då får man se om man kan ta sig ut idag eller om man blåser iväg då. Ahuga.
Sylt -> Fina skåp!! Ser fram emot att se dem målade.
Himmelbit -> Vi har samma kökslucka ser jag... fast vi har riktigt vita. Fina!
Kajsa -> Så fina vimplar du gjort. Hur gör ni dem? Ser att många har såna.. de är så himla söta.
Lillafrutuva -> Vi har också lite köksmöbler som skulle behöva lite vit färg. Ska bara ta mig i kragen och sätta fart med det. Vad har ni för möblemang?
Lynn84 -> Lycka till i flyttagen idag!