• Enji

Vita hem del 6

Så kan man också göra, så slipper man själv fundera ut nåt Skrattande

Kul med nya gardiner också. Vi väntar på bild! Glad Jag ska försöka ta lite bilder också på vår renovering som faktiskt börjar likna nåt.

Om man skulle klä på sig och barnen o gå ner till affären.. hmm

• Enji
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-13 09:46:39 följande:
    Godmorgon!Bordet är klart och står på sin plats. Vad tycks?*ruuuuusar till simskolan*
    Bordet blev jättefint nu när det är målat! Superfint!
  • Enji

Hörrni, hur är det nu om man ska måla på vanliga furumöbler. Har 4 stolar och en kökssoffa som ska målas. Måste man slipa ner först? O sen grundmåla?

• Enji
    Feffie skrev 2007-11-14 07:50:51 följande:
    Har frågat förr men frågar igen. Ang vitmålad trapp. Någon som målat sin trapp vit. Jag var inne och hörde med färgaffären som sa att visst finns det färg som ska hålla bra osv, men han sa att det kan dock bli halt. Med två små barn blir man fundersam då.Så nu undrar jag om ngn upplever sin vitmålade trapp hal?/Jen
    vi har vitmålad trappa. Upplever inte den speciellt hal. Men vi har ändå satt på ljusgrå "trappsteg" då vi har 2 små barn hemma..
  • Enji

VSM -> åh, jag håller med dig.. inatt har jag också fått sova helt ok... sååå skönt! Fina saker du hitta på Gekås. Julgransfoten är jättefin som den är.

• Enji

Nja, inget speciellt bestämt än. Får se vad vi hittar på.. skulle behöva inhandla en present till min syster som fyller år nästa vecka. Sen måste jag fixa en liten tomtedress till sonen. Se om jag kan få ngt gjort idag
    Själv då?

• Enji
    malins79 skrev 2007-11-16 07:12:21 följande:
    då är 250 rimlligt, tack för svar.
    Har du båda barnen hemma idag? Blir ju lite svårare o vila då..
  • Enji
    malins79 skrev 2007-11-16 07:42:46 följande:
    Ah, jag har Elias på dagis 3dagar i veckan, 5h åt gången istället.. Så idag e hans hemmadag Håller tummarna att du får en stunds vila.
  • Enji
    malins79 skrev 2007-11-16 08:42:18 följande:
    Så kommer det bli efter jul för Sagas del. Dom har äntligen tagit det beslutet i kommunen att man kan få ha 3dagar 5 timmat
    Det var ju fint... eller ja, jag gillar de tiderna iaf 3h går ju så himla fort!
Svar på tråden Vita hem del 6