• Enji

Vita hem del 6

Nämen usch vad alla är magsjuka i tråden.. man ska vara tacksam för var dag man slipper det märker man. Sonen har åkt på det med vi andra klarade oss ifrån det. Peppar, peppar säger jag.
    Gud, vad fina bilder ikväll.. jättefint alla har det. Underbart att se. Ni skulle se hur här ser ut nu. Sonen har precis lagt sig och här är leksaker, nappflaskor osv. överallt känns det som. Ska kanske ta tag i röran ..

• Enji

Föresten, ska bli jättekul och se ditt fina hem i Aftonbladet imorgon juliah!

• Enji
    lillvilda skrev 2007-12-08 19:55:53 följande:
    åh vad fint. å vilken fin barnbil..vart har ni köpt den??
    Tror den finns på Babyland bl.a ..
  • Enji
    juliah skrev 2007-12-09 07:13:13 följande:
    Lina, jag har inte den blekaste aning, ska åka iväg så småningom och undersöka saken.Godmorgon föresten
    Gomorron, inte kan de väl sagt fel datum till dig Förvånad
  • Enji

Gomorron
    juliah -> köpte Aftonbladet igår. Jättefina bilder i reportaget. Men jag får hålla med dig att dina egna bilder är minst lika fina om inte finare
    Lycka till inför morgondagen!

• Enji
    juliah skrev 2007-12-11 07:34:31 följande:
    Tack enji!Hur mår du, allt väl?
    Tack, det är bara fint. Helt tyst i huset nu när jag lämnat Elias på dagis och lillan vilar. Ibland känns det nästan mer stressande när han är på dagis än hemma. Man tycker man ska vara duktig och hinna med en massa då.
    Funderade på att sticka förbi Blå Elefant.. har aldrig varit där. Se om man kan få med en eller två julklappar hem
  • Enji
    juliah skrev 2007-12-11 10:55:59 följande:
    Karamell, åå jag förstår  saknaden gör så ont.lillafruluva, musik kommer du nog långt med!Enji så skönt, sov! Skulle jag ha gjort  Jag får aldrig chansen att vila...så gör det åt mig hihi.
    Ja, ibland tar jag mig tiden att sova, ibland går det inte alls. Sover bäst på eftermiddagen om jag ska sova sådär mitt på dagen. Förmiddagen är jag ofta "för pigg".. hur man nu kan va det Fundersam
  • Enji
    MiaMariah skrev 2007-12-11 11:15:00 följande:
    Maken har fotat, inte jag!
    Så fint zinkhus..
  • Enji
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-11 11:59:18 följande:
    *äter lunch och neffelar samtidigt*Miamariah: Underbart! Skapar ett definitivt villha sug i magen...Hoppas att alla finner julstämmningen, och framför allt julfriden. Det den man glömmer bort bland alla måsten..Här kommer ett julklappstips till alla som har små flickor, jag är helt kär i den och vill nästan behålla den själv.. 149:- från Logg, hm. Strl 62-86..Och min kopia brevid Juilahs fina orginalstrut.
    Nämen gud sicken himla söt klänning du hittat! Får jag nästan inhandla till lillan ju
  • Enji

juliah -> lycka till idag! Ska bli så roligt att se resultatet sen

Svar på tråden Vita hem del 6