Vita hem del 6
halloj mimmi
jag valde inte.. men mannen min köpte en vit. Jättefin och tidlös skulle jag tro.. funderar du på en?
Här blåser, men inte nån jättestorm än..
halloj mimmi
jag valde inte.. men mannen min köpte en vit. Jättefin och tidlös skulle jag tro.. funderar du på en?
Här blåser, men inte nån jättestorm än..
Mannen var för övrigt på 30-års fest igår... kom hem nu när jag och Elias gick upp. Hu, vilken ångest! Sånt är nog förbi min tid tror jag..
Vad har du för planer idag mimmi?
5 dagar, åh.. en sån liten skruttis. Ja, jag vet inte riktigt än. Skulle vilja åka till Plantagen och inhandla lite blommor faktiskt. Får se om vi tar oss dit. Skulle också vilja få ordning på vår hall snart. Den är inte klar.. har en vägg som är lite svår tycker jag. Kanske skulle ta lite hjälp av er tjejer
juliah -> låter trevligt! Du får återkomma om du hittar nåt fint
usch ja.. bara tanken ger mig rysningar.. Går hellre och lägger mig 21 för att gå upp halv sex.. japp!
Nu ska jag visa er min hall.. så ska ni få ge mig lite ideér om ni orkar tänka så här tidigt på morgonen
Tog bilderna precis, så det är som det ser ut just precis NU Bilden längst ner är den väggen som är knasig. Ni ser den lilla biten efter garderoben (som för övrigt är himla ful.. men den får stå så länge tror jag), där lampan står. Där är ett telefonjack och ett vanligt uttag nere längs golvet. Det gör det lite dumt att ha något bra där. Igår fick jag dock tanken om jag skulle flytta garderoben så att man ser den framifrån när man kommer in genom dörren liksom. Där den lilla väggen där lampan o bordet står liksom.. hänger ni med? Det hade frigjort ganska mycket längs den långa väggen sen..
Jag skulle gärna vilja ha upp någon hängare och en spegel..
Ja, vad säger ni?
Måste tillägga att vi använder inte denna hallen själva för ingång. Vi har även en grovingång där vi hänger av oss. Så denna ska endast vara för gäster ... kan vara bra och veta.
juliah -> hihi, så e det...
mimmi -> handtagen är grymt fula! Skulle absolut inte ha guldiga handtag där.. får nog hitta några andra som kan passa.
Ibland är jag nog väl praktisk.. har inte viljat ha någon jobbig matta som ligger och far rundor Du menar framför byrån, inte under?
Mer än gärna en bänk! Vet du nån bra, så här spontant?