-
den är fin den där sängen, vad skulle de ha för den?malins79 skrev 2007-11-29 17:34:58 följande:tryckte iväg för snabbt, men den saknar sidospjällorna men det gör inget.
-
hittade dettamalins79 skrev 2007-11-29 17:45:38 följande:Tyvärr, bakar bröd väääldigt sällan typ aldrig. Men jag vet att det ska finnas nåt gott långpannebröd kolla ica.se kanske ha något.
http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=591681
lät jättegott men skulle stå över natten
Fluffiga moln - tack! -
kollade in på möbelgrossens hemsida och de ska tydligen ha ytterligare en utförsäljning? Finns de bara i Gbg?
Har nån sett Ceasar matgrupp irl? Är den fin, så små bilder! Kan man inte ha 3 stolar på var sida om bordet?
-
Karamellfabriken - såg din sidfot och kom och tänka på en bild jag fixat lite med...
Fast det blir "all you need is LOWE" Istället -
FL uppdaterar inte vilka trådar det skrivs i (favoriter) - gör era det?
-
det är penslar jag laddat hem till photoshop - jätteenkelt!! Men missade din bild - lagade lite mat till mig och Lowegemelli skrev 2007-12-02 13:50:45 följande:Åååå peak vad fin...Hade tänkt att göra en sån tavla till min man i julklapp en bild på Vide och honom. Men hur har du gjort mönstren runt bilden?Här är bilden jag pratar om... Eller man kanske ska ha den ren? Tyckte din var såååå fin
Vilka fina bilder ni lägger in - på fynd och era hem!!
Juliah - trappan blev ju toppenbra! -
Bea - hur gammal är hon? Lowe är snart 1½ får väl börja förbereda mig snart...men alla åldrar har ju sin "charm" Lowe vill inte leka själv så mycket, speciellt när jag sitter vid datorn kan han inte göra ngt alls själv! Vill gärna vara där jag är hela tiden! Det är väl nån period han går igenom, ska gå till bibblan idag och låna en bok "Barnets första 6 år" tänkte att den kan ge lite information om olika stadier de går igenom.
Hemskt när man är där men när man läser ditt inlägg tänker jag genast att det är någon fas de går igenom annars skulle de int ebete sig så och så blir jag nyfiken på varför de agerar som de gör. Det kan inte vara lätt för de små liven(eller deras föräldrar) men du verkar ju hantera det väldigt lugnt och fint, jag kan tappa tålamodet snabbare än så!
Tänkte också lägga in lite bilder här efter att ha läst igenom hur många sidor som helst!!Med mycket fint! Fina ljusstakar och fina saker!
Lisa - fint hem!!Kikade på den där "jul"-staken häromdagen i en butik och önskade genast att det skulle vara "halva priset" eller så
Jag hoppar över "hem"-bilderna ett tag - ska bombadera er i jan/feb nån gång då vi flyttat in i huset minsann!!
-
hur gammal är din son?lasseliten skrev 2007-12-03 13:22:12 följande:Bea - jag känner igen det du beskriver så väl. Låter lite som de drabbningar jag hade med sonen för några veckor sen. Vi var båda helt slut. Kände hur jag försökte jonglera med 10 bollar, samtidigt sjunga och köra med bilar...allt för att få sonen nöjd. Tillslut orkar man inte mer, att försöka få dem på bra humör. Ringde vår underbara BVC-tant och sa att något inte stämmer...är han sjuk tro? Men det var han (såklart) inte utan han gick igenom en (jobbig) period. Vaknade en morgon och sonen var på stålande humör. Allt gnäll var som bortblåst. Dessa faser eller perioder tär verkligen på en...skickar massor med kramar!
Jag känner också som du ibland, "vad är det för fel på honom?" Inga andra barn är ju så här intensiva, eller vad det är för tillfället, men sen är de ju underbara för det mesta! -
saffransskorpor och finska pepparkakor
Mitt bidrag till adventsljusstakar
och så lilla Lowe igår morse -
ja det kommer nog här med snart, Lowe är 1½ vid jul, men som sagt just nu är det leka- nära-mamma-hela-dagen!lasseliten skrev 2007-12-03 13:33:41 följande:Peak - skönt att höra att det är fler som kämpar på ibland. vår son fyller 2 i mars. Precis lärt sig att säga nej, eller neeeej, som han säger. Nu ska jag nog vila lite efter en lång natt.
Men visst är det skönt med en bvc-sköterska som är toppen!