Vita hem del 6

Fluffiga moln - ja det ska bli kul!!
Himmelbit - vad är adressen till din blogg?
Ingen som vet hurdan trehjuling jag menar?

nytt i bloggen Inte så intressant dock....inte som era fina bloggar med möbler och sådant hehe
JeaJea - skulle tipsa dig om den prickiga gitarren från Lisbeth Dahl, men så hann visst nån före Tycker också den är jättefin!!
Ang inredningsprogram gillar jag Roomservice - min sambo som är snickare gillar det bäst också så det är skönt att titta på ett program utan att han måste låta som en kommentator till programmet. (ang fel de gör och saker de "glömmer" säga till tittarna enligt honom )
Äntligen hemma håller jag med om att det har blivit sämre, men jag gillar Lulu Isabelles projekt är hemska! Undrar hur det ser ut hemma hos henne??
Håller med om att kvarteret var superbra! Gillade skarpt det Australiensiska Bondi Beach! Så härligt! Där kan man säga att man blev inspirerad!!
Köpte litet Lexingtonhjärta idagm brunt och en duk från Lexington, det är nog en servett egentligen men jag tänkte ha den som duk - vit med stjärnor. *nöjd*
har någon sett förvaringsboxarna i plåt från Greengate med stjärnor? De nya är tydligen med snowboardtema, visserligen gillar jag att åka snowboard, men gillar stjärnor mer! Kan inte hitta dem, letar febrilt!
Kajsa - lycka till i em!!
Trött jag blir på möbelgrossen, de kunde boka ett bord med stolar till oss, men nu svarar de inte på mail...och det går inte att ringa dem!? Ahh hade ju bestämt mig för det bordet nu och man vill ju inte chansa att det finns när vi måste hyra en bil och har 60 mil t.o.r.!
*mutter mutter*
Kajsa - nej de är nog inte att lita på så det är ju en chansning, man kan nog inte reklamera ngt senare Men det enda vita bord vi hittat kostar 8000:- på rea! Och detta kostar hälften!