• Peak
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 13:12:23 följande:
    Jennie min kompis stör sig inte medans jag tyckte (när jag själv ville köpa dem) att de var lite för tunga. Det gör er inget att de inte är helt vita? För de är mer shabby.
    nej det gör nog inget - men som sagt svårt när de inte kan skicka bilder....de frågorna hoppar de över! Och de har fortfarande inte svarat, och somsagt jag kan inte åka 60 mil för att få veta att de är slut!
  • Peak
    MiaMariah skrev 2007-12-07 13:36:56 följande:
    ! mäh, herregud.. på "min tid" gick det att lämna telefonmeddelande.. men maila ett par ggr om dagen, det låter skitjobbigt, jag vet men de är urusla att höra av sig så vi gjorde så och då hörde de faktiskt av sig. eller skriv i mailet att du vill att de ska ringa så får du svar på alla frågor per telefon.
    vi ringde igen nu och min sambo lämnade meddelande att de skulle ringa...hmm får väl se om det funkar!?
  • Peak

OJ Knyttis - är ni friska nu då? Tur det är jul snart så ni kan äta upp er lite

Idag när det är lördag får man väl  visa godis á la Leila!

Det blir ingen tur till Gbg imorgon, när Möbelgrossen äntligen ringde oss igår kväll så var alla bord slut såklart!!
    Nå´n som vet hur ofta de har sina försäljningar? Vill ju ha det bordet nu ju!!

• Peak

åh var ju på stan förut och gick och tänkte att idag ska jag köpa aftonbladet!! De hade inte öppnat butikerna än (vi var och åt frukost på ett ställe då) och sen glömde jag det!! Attans nu måste jag ju ut igen Så nyfiken nu på Juliahs hem!!

Lowe fick ett par jättesöta fårskinnstofflor av mamma när vi var i gamla delarna av Örebro, Wadköping på julmarknad och när vi kommer hem är de borta ur korgen på vagnen!! Måste ha tappat dem!?

• Peak
    lillafruluva skrev 2007-12-09 15:55:21 följande:
    Åh nej, jag hatar när sånt händer!! Vad tråkigt!
    ja jag med Jag har sådan ångest över pengar, är väl snål också, men ändå börjar jag genast tänka vad jag kan göra för att "tjäna in" pengarna, fast det var mamma som handlade!! Jag vet - galen!!Måste nog köpe en trisslott också när jag köper Juliahs hem snart så jag får tillbaka pengarna

Har skummat igenom 40 sidor så jag kommenterar inte nu, och så gick mitt plus ut idag Kan man inte tipsa vänner längre och få gratis

Recept Rocky road bars
    recept.nu/17.115/1.126537/leila_lindholm/bullar/rocky_road;jsessionid=dcbtncagyDfQj5csUXPAr

smörkola
    recept.nu/17.115/1.126537/leila_lindholm/bullar/rocky_road;jsessionid=dcbtncagyDfQj5csUXPAr

Vi skulle visst hyra film också nån som har någon bra att tipsa om? Såg Will smith och hans son i....vad hette den? Något med Lycka...den var fin! Måste köpa Aftonbladeeeeeeeet nu!!
  • Peak

tjohoo igen - är det bara jag här idag

På vägen till Ica och Juliahs hem hittade vi tofflorna!! Någon vänlig människa hade lagt upp påsen på en buske! Mamma måste ha tappat dem på väg till sin bil en bit bort från oss. Vad glad jag blev igen

Och Juliah - fint hem och repotage! Men synd att det inte blev fler sidor man ville ju se mer!!

• Peak

gomiddag i tråden

Har varit på besök på bvc idag 1½ årskontroll och Lowe visade ju inte sin bästa sida direkt! När läkaren är med blir vår bvcsköteska så stressad så man blir stressad själv. Hon nästan kastar ut en efteråt och man får klä på honom utanför! Läkaren däremot är lugn. Försökte få honom att visa upp de kunskaper de tydligen ska ha vid 1½ år och det gick ju bra, men han ville gärna leka med en annan leksak, inte ta spruta i armen! Och när vi kom utanför fanns det ett knoppussel (han älskar sådana) och så tog han ju en bit och en tjej som höll på med det sa "nej, du kan åka hem till dig och leka" - ja det är nog bäst sa jag (dock lite surt) och mamman bara läste i sin tidning...
    Blev så sur på henne, var väl mest hela situationen men blir så trött på när barn inte kan dela med sig (vet att de har sådana perioder, Lowe kommer väl dit snart, men jag är inte van vid det och inte han heller) Så jag hade lust att säga ngt i stil med att det är bvcs pussel och alla får leka med dem!
    Men jag var ju bara arg på hela situationen och man blir ju inte mindre svettig av att Lowe ska trilskas och inte ha på sig overallen och skrika när alla andra barn sitter som tända ljus! Han är aldrig så här annars...pust nu vilar han iaf! Och min puls håller på att sjunka lite nu...

Sorry OT!

Svar på tråden Vita hem del 6