• Peak

Vita hem del 6

LinaoMatilda skrev 2007-11-27 07:59:56 följande:
    Min pappa har byggföretag. Och har alltså satt in en massa kök från olika företag. Och han säger att IKEAs kök är bra. Vad jag förstår så är stommarna samma som många dyrare företag har. Det svåra är att man ska byggaihop det själv och en mm fel så blir ju alla skåp snea.
    lillafruluva skrev 2007-11-27 08:00:10 följande:
    Pratade med en väninna om just Ikeas kök härom dagen, hon ville absolut inte köpa ett Ikeakök, sa att hon sett så många kök i dålig kvalitét därifrån.. Bättre att satsa på ett som kommer att hålla längre än några år tyckte hon. Själv har jag ingen erfarenhet
    min sambo jobbar som snickare och säger samma sak som LinaoMatildas pappa - det var kanske lite skillnad för ca 10-15 år sedan har de väl sett, men nu är de likadana som tex HTH eller liknande! Vill man inte ha luckorna från IKEA kan man ändå köpa stommarna därifrån!

Nublu - Kul med repotage, du är med lite här och var

Julia - jättekul med repotage och ev bok - men håller med om att du borde få ersättning för det! Många vill ju läsa om inredning och alla vi här i tråden köper ju Aftonbladet den dagen (skulle nog inte ha gjort det nanars...) så de tjänar ju på det!
  • Peak
    Smultron och glass skrev 2007-11-27 10:11:23 följande:
    Nu har jag skrivit i bloggen hur jag gjorde mina julgranskulor, nästan pinsamt enkelt smultronochglass.blogg.se
    Åh vilka fina!!! Vill också ha!!
    Men fattade ändå inte...trög...man har en speciell nål alltså och så trär du ner den i frigoliten? Och ullen fastnar?
    Vad kostar npl och ull? Blir de dyra att tillverka?
  • Peak
    Mori skrev 2007-11-27 12:00:26 följande:
    Det blir ett fint familjeföretag det Tuta och kör!
    hihi ja jag tror det

Men frakten på tavlorna blir 77 kr - blir de för dyra då?
  • Peak
    Peak skrev 2007-11-27 12:44:50 följande:
    hur tar man bort ett inlägg i bloggen?
    jag hittade....
    MiaMariah skrev 2007-11-27 12:45:22 följande:
    Nej, det tycker jag inte!
    oki, bra
  • Peak

terrar er idag...verkar inte som att man kan ta räknare från susnet idag!?

Kan jag inte klistra in den koden jag har för räknaren i min blogg i min NYA blogg? Den räknar likadant då - fast den är ny för dagen!

• Peak
    MiaMariah skrev 2007-11-27 13:28:48 följande:
    vad menar du?
    varningen om reklam....
  • Peak
    Jättefin blogg Peak men en liten varning om att göra reklam..
    skrev du...och jag kom på det också att man kanske inte får göra reklam här för bloggen...var det så du menade?
Svar på tråden Vita hem del 6