Karamellfabriken skrev 2007-12-03 19:00:58 följande:
Fluffiga,Wow vad häftigt med det gamla skrivbordet. Vilken skattgömma. Det är så festligt när man får tag i gamla brev, plötsligt minns man sådant som varit bortglömt länge.Underrätta oss hur det går och var rädd om
skrivbordet.Tråkigt med fogarna. Finns det ingen bot?
LinaoMatilda skrev 2007-12-03 19:09:28 följande:
wow vad häftigt med era samlingar!Fluffiga: tråkigt med fogarna och jobbigt om det blir sämre. Har du provat med någon sjukgymnastik?
mimmi006 skrev 2007-12-03 19:09:43 följande:
God kväll! Det verkar inte som det blir nån fin ljusstake för mig , de har inte hört av sig idag. I och för sig är det så mycket pengar, så det gör väl inte massor... men lite ...Hur är det här ikväll då?Spännande med breven, Fluggiga moln! Jag tycker sånt är jättekul, brukar läsa min gamla dagbok från de mest "hektiska" åren ibland !
Jo visst är det kul med breven!!!

99% roligt och 1 % tråkigt. Har några brev där som en god vän (kille) skrev till mig. Han var aldrig något mer, utan bara en god vän, från bådas sidor. Men blev efter det pojkvän till en av mina kompisar. Och då fick inte hans och min vänskap vara kvar... Svartsjuka mao. Så jag gav upp den vänskapen för min andra vän. Och nu är det så tragiskt att han inte lever mer för han tog livet av sig ungefär tre år efter att jag mer eller mindre bröt kontakten.
Så, jag bävar lite att läsa de breven. Ena halvan av mig vill,medan den andra inte vill.
Och så blir det ju ett annat problem efter att jag öppnat lådan. Var ska jag då bevara breven? Jag vill inte att mina barn ska läsa om mina ungdomskärlekar före jag själv är borta

*ha ha* Skulle ni vilja det???
Angående fogarna. Tja, folk har sagt till mig att det nog ger med sig småningom... och visst har det det! Jag är ju ganska återställd, men det är alltså då jag rör mig, står eller går för mycket som det börjar kännas av igen. Men det var ju ett rent helvete då jag var gravid så jag ska inte egentligen klaga nu

Jag sa efter förlossningen att jag hellre föder 10 barn på raken än är gravid med foglossning och ishias igen. Jag står fortfarande fast vid det, och skulle nästan kunna tänka mig att föda 15 barn på raken. SANT!