Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-12-06 13:35:39 följande:
    fluffis, ingen bild men jag kan fixa om du vill?
     Ja, det skulle vara kul!
  • Daggdroppen
    juliah skrev 2007-12-06 13:41:09 följande:
    fluffis, nu finns det två bilder i standardmappen.
     Tack! Visst är de snyggare än kirsh....

Men åhhhh, jag har ju 6 h resa (enkelväg!) till ikea....

Igen, blir kirsh FÖÖÖR fula?
  • Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2007-12-06 13:44:29 följande:
    Fluffis: Vilka fina bilder. Visst är det något speciellt med eld, så mysigt. Lisa: Det slagbordet är väldigt fint, gillar raka bord bättre än ovala.Hvita sinnen: Fin girlang!
    Tack!
  • Daggdroppen
    juliah skrev 2007-12-06 13:47:21 följande:
    fluffis, jag vet inte hur sådana stänger ser ut faktiskt...Är det akut med gardiner? Kan tänka mig att det är det inför kommandet besöket.
     Nja... men det skulle vara kul att få upp dem. Hinner inte få gardinerna sydda före måndag, så det gör inget. Och besök av andra har jag ju ändå hela tiden.  Men just nu känns det lite bart....

Ska lägga in en bild. 
  • Daggdroppen

Här:

Kirsh. Duger eller köp nya?

Det är alltså en tunn teleskopstång med knoppar i plast. Ja ni såg rätt, i plast....

I brsit på andra så köpte jag dessa. Men inte med hjärtat, utan bara för att jag inte hade andra alternativ...

Är de jättehemska. Säg ärligt!!!!

• Daggdroppen
    Lisa1981 skrev 2007-12-06 14:11:09 följande:
    Juliah, du har stått för dagens tips  ursmart att sprayaJag har en bock som jag funderar på att spraya.... ja julbock alltså tror ni det funkar??Fluffiga moln. Jag vet inte vad jag ska skriva...kan man få se vart stängerna ska hänga???Det kanske inte alls syns när de kommer upp.. jag tyckte inte de va så hemska som jag hade förberett mig på..

Stängerna kommer ovanför fönsten

Kika i galleriet så hittar du säkert fönsterbilder...

Tack för att ni tycker till!!! Så, om jag fattar rätt så tycker ni att de duger i brsit på annat?

• Daggdroppen
    LCroft skrev 2007-12-06 14:37:55 följande:
    Fluffis så många fina bilder du bjuder på Hwita: Underbar girlang! Sprayfärg får jag inte ens måla med, mannen som annars avskyr att måla blir alldeles salig om jag har nåt som ska spraymålas

• Daggdroppen
    juliah skrev 2007-12-06 15:11:26 följande:
    Enji, Isabella på Äntligen hemam sprayar allt (och tapetserar) så visst lär det funka. Själv är jag lite förtjust i penselmålade möbler om de är snyggt målade.Jag tycker för övrigt inte om Isabellas inredningsprojekt  (heter hon så?)
    Kul att se att någon annan inte heller gillar hennes projekt Hon är ganska rolig som person, men gillar inte alls hennes stil!
  • Daggdroppen

Tack Pärla!

Hur gjorde ni rent praktiskt då ni sprayade? Hur hängde ni upp era stänger?

• Daggdroppen

Och jag halvgillar Lulu. Ibland är hon för mycket med sina läppar och energi, men ibland kan hon få till det

Svar på tråden Vita hem del 6