Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita hem del 6

lasseliten skrev 2007-12-08 21:56:34 följande:
    Nån som vill ha en katt?
     Jo JAG! För vår har inte synts till på ett dygn och jag är jätteorolig Gråter
  • Daggdroppen
    Camilla R skrev 2007-12-08 21:58:02 följande:
    an har opererats vid två tillfällen, första för att operera bort ett "extra finger" han hade ett extra litet bihang hängandes på lillfingret när han föddes. Operation nummer 2 var för hypospadin som han föddes med, dvs hans urinrör var för kort. Denna sjukdom var för mig helt okänd innan Robin föddes -men enligt sjukhuset så är det en på 300 som föds med detta av olika grad.
     Stackare Hur länge tog op 2? Var ni längepå sjukhus? Jag antar att vi får åka hem följande dag... men man vet ju aldrig...
  • Daggdroppen

Kanske vi ska ta det privat och inte här?

Camilla R skrev 2007-12-08 21:58:42 följande:
    Hoppas jag inte skrämmer bort er nu med mitt operationsprat....
    men jag borde gå och sova...
  • Daggdroppen
    Camilla R skrev 2007-12-08 22:01:15 följande:
    obin och pappa var på sjukhuset ett dygn. Därefter följde "hemvård" i en vecka -något som fungerade fantastiskt bra. Katetern var dock ingen riktig hit -men det kanske er pojke slipper?
      Ja vi får se... Tack för infon!
    lasseliten skrev 2007-12-08 22:01:22 följande:
    Fluffis - han är nog bara ute på äventyr. Massa nytt att spana in. Vår perserkatt är en innekatt och väääligt snäll...*försöker sälja in honom*
     Jag tar gärna honom!!! Du behöver inte smöra mer

Godnatt!
  • Daggdroppen

Jag vill också ha aftonbladet!!!Skrikandes

Vet ni vad? Vi hittade vår katt Den hade vandrat iväg till radhuset där vi bodde tidigare. Det är andra gången nu....

• Daggdroppen
    lasseliten skrev 2007-12-09 10:42:23 följande:
    Vad skönt fluffis att er katt är tillbaka!
    Hihi, jag det kändes ungefär som att ha sitt barn ute på vift och inte veta var det var...GeneradHemlis

Och stackars sonen har varit olycklig. Han fyller ju två i januari, så så mycket förstår han ju inte, men han var jätteleden då hans bästa vän var borta.
  • Daggdroppen

Jag röstar på två för det har ju jag

(men jag brukar ofta svara annorlunda en de övriga... Konstog smak jag har )

• Daggdroppen
    Karamellfabriken skrev 2007-12-09 11:44:42 följande:
    Kan ni snabbt titta in i mitt galleri på de två första bilderna.Det är en liten kokbokshylla som ska vara i köket.Ej monterat ordentligt och usel bild men frågan är:Med eller utan siffror på lådorna?
    Utan
  • Daggdroppen
    Karamellfabriken skrev 2007-12-09 11:52:28 följande:
    Tack för era synpunkter!Bra idé Lasse! Skulle vilja ge den en mer lantlig touch.
     Jag tvekade att rösta. Skulle vilja ha något på dem, men kanske inte siffrorna. Etikettbeslag skulle ju passa bra!!!!
    Mufflon skrev 2007-12-09 12:02:23 följande:
    Fluffiga moln: underbart bord
     tack!
Svar på tråden Vita hem del 6