Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita hem del 6

lillafruluva skrev 2008-02-02 22:35:29 följande:
    Jaha, nu fastnade jag där istället!
    Lätt hänt.... Var det du som sökte sådana förresten?

Godnatt gott folk. Nu blir det snart sängen för mig.

Natti natti!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen

Godkväll!

Numberone: Jag tycker så synd om er. Hoppas verkligen att de tar död på dem fort och att ni slipper äckliga baggar i fortsättningen. Var inne i din blogg och kikade förresten.....inte visste jag att man kunde ta bort ena sidan på Hensvik sängen? Jag blev glatt överraskad kan du tro   Men hur gör man för att dem inte ska trilla ut sen då??Fundersam

• Ninizen

Men du Numberone...vad är det för bred list som sitter på sängens nedre kant? Den finns ju inte på den översta bilden.  Är det ngt man köper till när man ska ta av ena gallersidan? *fattar trögt*

Vad tycker ni om det här?
    www.blocket.se/vi/15050533.htm

• Ninizen

Hejsvejs!

Juleja skrev 2008-02-04 20:52:20 följande:
    För en gång skull så fick Tomas & SImon tilld et fint i veckans tv-projekt, såg ni? Det är väl slutklämmen nu... Jag gillade väggmålningarna, tror att det var en kvinna som gjorde dem. Det var mycket som jag tyckte om ikväll. Fin zinkkista de hittade i trädgården!
    Håller med helt. Den zinkkistan gick inte av för hackor. Hur kan man bara hitta ngt så fint i trädgården av en händelse? Ska nog ut o rota i rabatterna utanför hyreshuset. Men här hittar man bara tomma ölflaskor och annat skräp.

Himmelbit: Usch, visst är det jobbigt med sådana kvällar när man inte vet vad felet är. Speciellt jobbigt om man är själv dessutom. Min son har en period då jag inte kan gå en meter utan att han gråter och skriker mamma. det är skitjobbigt. Vi tror det är pga inskolningen. Men den går käpprätt åt helvete....orkar inte ens prata om det.
    Ser framemot bilder på skåpet.
  • Ninizen
    LinaoMatilda skrev 2008-02-04 21:33:43 följande:
    Ninizen: Fy så tråkigt att det inte går bra på inskolningen. Ofta brukar det vända snabbt när det väl gör det, från en dag till en annan kan det vara helt annorlunda. Kram till dig
    Tack ska du ha. Kramen värmde
    Men jag har nästan förlorat hoppet. Han vägrar äta där eller sova och jag har bara kunnat vara ifrån honom max 10 minuter för sen håller han typ på att svimma av sina skrikattacker, så dem har hämtat mig från personalrummet. Vi har snart försökt i 2 veckor.
  • Ninizen
    Himmelbit skrev 2008-02-04 21:38:02 följande:
    Ninizen - Usch vad trist!! Hoppas att det vänder snart. Nu får ni hjälpa mig och avgifta mig....Fick ett tips precis om ett alldeles underbart skåp... . Säg att jag inte behöver det och att jag inte har råd (kostar 300 kronor!!!! ). Jag KAN inte köpa ett skåp till! Hjälp!!
    Tack! Hoppas det vänder för er också. *kram*
    Superfint skåp på bilden.... Mums med lite vit färg! Klart du behöver ett skåp till. 300 är ju gratis.
  • Ninizen
    Jenniesmamma skrev 2008-02-04 21:43:15 följande:
    Hej!Undrar om nån här inne har byggt en sänggavel av pärlspont? Och isånafall har bild på den?Mvh Jeanette
    Nej tyvärr. Men det låter himla fint!
    Smultron och glass skrev 2008-02-04 21:43:44 följande:
    Ninizen, usch, det är låter fruktanvärt jobbigt. Jag har tyvärr inga råd att ge, men jag hoppas verkligen att det vänder snart! Himmelbit: Vilket fint skåp!
    Tack!!
  • Ninizen

Hur långt är max ni kör för att hämta hem ett skåp. Jag tycker typ en halvtimmes körning är max. Men inser att jag behöver nog komma upp i en timme för att hitta de fina skåpen. Många finns i Ystad och Kristianstad. Nästan bara där när jag tänker efter, haha.

• Ninizen
    LinaoMatilda skrev 2008-02-04 21:45:29 följande:
    Aj då, det låter tufft. Har ni provat att pappan går dit med honom?
    Japp, pappan gick dit idag. Ingen bättring alls tyvärr. Jag hade hoppats på det men icke.
  • Ninizen
    Ninizen skrev 2008-02-04 21:47:49 följande:
    Hur långt är max ni kör för att hämta hem ett skåp. Jag tycker typ en halvtimmes körning är max. Men inser att jag behöver nog komma upp i en timme för att hitta de fina skåpen. Många finns i Ystad och Kristianstad. Nästan bara där när jag tänker efter, haha.
    En halvtimme dit och en halvtimme hem menar jag.
Svar på tråden Vita hem del 6