Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita hem del 6

LinaoMatilda skrev 2008-01-24 16:12:38 följande:
    Vi bor i ett hus som är 132 kvadrat. Vårt eget (eller ja, bankens iaf)Nu finns toalettbilder i min blogg, välkomna dit.
    Jättefint! Nästan så man vill ta en kopp te där
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen

Juliah: Nä det stämmer som du sa. Jag kommer inte in. Konstigt...

• Ninizen

Milda Maränger: Grattis till lyckat UL. Huvudsaken bebis mår bra. Du får väl ta ett foto på magen sen så vi får gissa kön. Rosa skötväska kan du absolut ha. Som ngn sa det är ju DU som ska ha den. Den hänger med överallt ju. Oftast på din axel

Mimmamum: Usch tycker synd om dig. Att dem kan göra så fel! Borde dem inte veta bättre? *arg som ett bi*

Har äntligen efter många timmars jobb blivit klar med mitt skåp. Jag har lagt in bilden i galleriet. Lyckas inte få in den här. Men om ngn vill göra det åt mig så tackar jag och bockar. Inte världens bästa bild och kåpet ska fyllas med helt andra saker men iallafall.....

• Ninizen

Tack! Jag är nöjd, men det är rätt slitet på nära håll

livet från ljusa sidan skrev 2008-01-24 20:35:59 följande:
    om du skulle måla det, skulle du måla även innuti då? jag satt och funderar på hur man skulle göra...Det ljuva livet skrev 2008-01-24 19:40:58 följande:
    Jag skulle måla det invändigt också. tror man stört sig annars. Eller jag iallafall. Vill inte påminnas om att det finns ngn annan färg än vit. Finns det det förresten??
  • Ninizen
    LinaoMatilda skrev 2008-01-24 21:04:09 följande:
    Ninizens skåp
    Tack söta söta du!!!! Jag fattar inte hur man gör trots att jag har plus *tröööööög*
  • Ninizen
    LinaoMatilda skrev 2008-01-24 21:10:46 följande:
    Det är bara att högerklicka på bilden och kopiera och sedan gå till tråden och högerklicka i inlägget igen och då klistra in.
    Problemet är när jag kommer till tråden att det inte kommer ngt alternativ för att klistra in. Störigt!
  • Ninizen

Lina: Nu testade jag som du sa. Inte ens där gick det. Undrar varför. Klippa o klistra funkar ju alltid annars, men inte på FL.

• Ninizen

Peak: Åh det kommer bli så underbart. Lyckliga du!

Gonatt tjejer! Vi har andra dagen på inskolningen imorgon. Måste väcka lilleman vid 08.00 Imorse var han sur som ättika. Ville inte gå upp. Trodde man aldrig den dagen skulle komma

• Ninizen

Hejhej!

Hoppar in lite snabbt. Förlåt om jag missat att kommentera en massa spännande saker som säkert hänt....

Kickan: Det högra köket! Helt klart! Som du sa blir det för mkt space på det vänstra tycker jag. Shit va snyggt det kommer bli Räcka ut tungan

Själv så velar vi fram och tillbaka på hur vi ska göra. Ska vi ta det där huset eller ska vi bygga ett mindre och billigare. Ska vi flytta till Karlskrona öht?? Kommer jag få jobb där? Ska sambon ta jobbet i Malmö istället. Här hittar vi dock inga hus   Vi sover knappt kan tilläggas.

Svar på tråden Vita hem del 6