Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita hem del 6

Himmelbit: Hahaha, vilken goding. Min son har gått samma kurs tror jag

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen
    Ninizen skrev 2008-01-12 22:35:54 följande:
    Har lagt ett bud på 1500:-. Hoppas hon hör av sig. Nu ska sambon smöras för med ju www.blocket.se/vi/14725990.htm tjejer!
    Japp!!   Efter lite korrespondens via nätet så gick dem ner till 1500:-  Det är det väl värt va? Tänk er den i vitt (vad annars) och ngt fint att hänga på handtaget. Kanske mitt nyinhandlade lilla platta zinkhus från Elsas. Har inte alla det förresten??

Himmelbit: Får jag lov att komma in till dig??*sträcker fram en korg med nybakade muffins*
  • Ninizen
    Daggdroppen skrev 2008-01-13 20:14:31 följande:
    Nu får någon annan också visa bilder!!! Känner att jag bild-terroriserat idag och vill att det ska komma nya bilder av någon annan så det inte bara är jag som slänger in
    Jag önskar så att jag kunde förstå hur man gör.....har ju plus o allt Fundersam

GODKVÄLL förresten...otrevlig som man är.
  • Ninizen

Bea: Underbar! Jag hade kunnat tänka mig den varsomhelst, men visst passar den alldeles utomordentligt  utmärkt i ett flickrum Finns den i din ägo redan eller?

• Ninizen

Himmelbit: Men du.....det var ju ändå lightmuffins. Dem ska man tydligen gå NER i vikt av att äta. Ta en tugga till och känn hur smal och snärt du blir på en gång. *säger jag med munnen full*

Fru Puffen: Förstår din frustration.  Orken räcker inte alltid till, eller timmarna eller pengarna...

• Ninizen
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-13 22:07:16 följande:
    Himmelbit: Det är bra skälva på. Själv hamnade jag nästan i bråk med en av gammlingarna på jobbet som sa - Du tror att du är nått! Det syns på dig! Tacka fan att jag är nått! I Rock!
    Du skulle sagt..... Ja, klart jag är ngt. Jag är VÄRSTA SUPERMAMMAN ju Då ljuger du ju inte heller.

För de fotointresserade www.bitsize.se och www.toksurfa.com ( Lillebrors hemsidor)

www.toksurfa.com/fotodagbok/modell-theo (min lilla grabb)
  • Ninizen

Tjejer, tjejer....Här finns muffins till alla, så sluta kivas om smulorna i Himmelbits mungipor (apelsinen menar jag)

Skickar in en ny korg med "dessa-blir-man-jättesmal-av-att-äta-muffins"

Föresten det där skåpet jag tjatat om ska vi hämta imorgon. Men shit, det var större än jag trodde. Såg mycket mindre ut på bilden, jaja...blir nog bra, tralala...

Nattinatti!

• Ninizen
    Vad roligt Juliah! Grattis!!! Riktigt häftigt!! Det skålar vi för tycker jag.

Visst  kommer det bilder på skåpet...dvs om vi får hem det Generad *harkel*

Jag blir så avis på alla er som kan sy. Jag är totalt värdelös. Sy i en knapp är väl i stort sett vad jag kan tyvärr. Kanske man går en kurs nångång när man blir pensionär eller nåt, hihi.

VSM: Ja du är en grym skåpletare. Jättefint det sista skåpet. Som Himmelbit sa så tyckte jag också det var en himla rolig beskrivning han gjorde
  • Ninizen

Hejhej!

Va?? Ingen som skrivit på en HEL kvart??!! Vad har hänt?

Knyttis: Din stackare. Det där låter inte alls bra. Får du tillräckligt med avlastning hemma då? För nu måste du absolut ta det lugnt med din rygg. Inget att leka med. *kramar om och hoppas på snabb bättring*

Juliah: Får jag komma in till dig? *ber snällt*

Idag fick jag hemskickat 2 st jättesöta får. Det var på någons blogg som det fanns bilder på dessa små ståltrådsfår med ull på magen. Tokig beskrivning kanske men så är det! Ska ta en bild och lägga in i galleriet sen. Jag kan fortfarande inte klistra in bilder i tråden hur jag än försöker. *GGGRRRR*

Ikväll åker vi och hämtar skåpet.  JIPPI!  Lite orolig att sambon kommer bli irriterad för det skulle tydligen vara svårt att hitta dit. 9 av 10 kör fel sa ägaren. OOOppps.  Så har man en grinig liten febrig ettåring i bilen med. Luktar bekymmer...

• Ninizen

Nu var det plötsligt många som tänkte samma som jag och bröt tystnaden

Svar på tråden Vita hem del 6