Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita hem del 6

Himmelbit: Du är jätteduktig och flitig och sääääkert 2 kg lättare

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen

Mori: Har du gjort dem aldeles själv??? Herreguuuud så duktiga ni är. Nu blir jag skitarg på mig själv som inte kan varken sticka skor eller sy fina vumplar, tvättpåsar, gardiner och kuddar

• Ninizen

(vumplar = vimplar)

Godnatt, måste upp tidigt. Sonen ska skolas in första dagen imorgon *vill inte*

• Ninizen
    Peak skrev 2008-01-24 09:26:39 följande:
    vad tror ni om det här skåpet?www.blocket.se/vi/14920679.htmådan skulle nog vara fin med skålhandtag, men vad ska man ha på dörrarna?NU vaknade min sjusovande son! Sover från ca 19.30-20.00 - nu och igår sov han till 9.45!!
    300:- bara? Det är preeeeecis ett sånt jag letar efter ju Köööööööp!!!!
  • Ninizen
    MildaMaränger skrev 2008-01-24 12:02:49 följande:
    hej allihoptack för tröstande och peppande ord. Ska köra en liten mysrunda till danmark i helgen, massor av maileg, HD och annat fint... billiga snittblommor har de också!Idag ska jag på det LÄSKIGA  Ultraljudet. Ja, hälften av er vet ju varför det är läskigt... Men jag hoppas på att det kommer att gå bra, för det kan väl inte hända igen??? Vi har iaf bestämt oss för att kolla viket kön det är.Ett gemensamt beslut, så det känns bra!
    Lycka till!!! Vi tog också reda på könet. Ångrar inte det en sekund. Måste ju hinna inreda INNAN barnet kommer. Sen orkar man inte
  • Ninizen
    lillafruluva skrev 2008-01-24 13:09:54 följande:
    Ninizen - 1:an eller 3:an tycker jag! Men det beror väl på stilen man har i övrigt då också!
    Jag tycker det är så svårt. Sen är det rejäl prisskillnad med. Lutar åt det för 400:-

Men vill ha så många synpunkter som möjligt.
  • Ninizen
    MildaMaränger skrev 2008-01-24 13:20:20 följande:
    jag gillar den här stilen bättre.... www.blocket.se/vi/14831714.htm tycker jag att 2 var finast..ett tips är att söka på rdet avlutat... då får man upp fiiiiiina saker
    Åhhhh, ja det var ju toppen!!! Men sådana fina hittar man inte här inte
  • Ninizen
    versan skrev 2008-01-24 15:07:16 följande:
    1:an är snyggast & har mera förvaring och ser större ut.Men 3:an är billigast men ser mindre ut men priset var bäst. Hade jag valt så hade det blivit 3:an pga Priset.Då kan man byta efter något år om man ledsnar.
    Ja det lutar ditåt! Tack för era råd tjejer
  • Ninizen

MiaMariah - hyrestrea - 72 kvadrat
    Lynn84 - hus - 150-160 kvadrat
    LinaoMatilda - hus - 132 kvadrat
    malins79 -hus- ca 300 kvadrat plus källare.
    MariaV - hus- ca 100 kvadrat
    Morsan Martina - hyrestrea - 70 kvm.
    Mori- hyres (fyra)-100 kvadrat.
    Ninizen- hyres (fyra) 104 kvm

Svar på tråden Vita hem del 6