Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    Snowgirl skrev 2008-01-27 12:04:41 följande:
    Är det verkligen ingen mer som vill hjälpa mig med tips till sängar till mina barn (som är 5 och 9 år)? Har fått tips om Olivers furniture, gillade verkligen deras sängar...men ack så dyra. F´låt att jag tjatar .
    Jag tänker så det knakar... har inte ikea nån som är ok? Bygga egen? Blocket? Jag gillar 40- och 50talssängar, brukar finnas en hel del ute. De i björk är de ofta väldigt bra pris på!

MM- fiiiina!
  • mimmi006
    MildaMaränger skrev 2008-01-27 15:54:28 följande:
    men det är ju så mycket roligare! barnen behöver ju se lite färg.. och gud så skoj det skulle vara att se en blogg som har freakat loss.. det kommer bli jättefint.. svag turkos skulle vara fint ocksåwww.alcro.se/inredningskollektionen.aspx massa fina färger här ju! Havsbris och mint är superfina.. och mentol är supercool om man vill ta ut svängarna.. det känns som att den skulle passa din busiga stil.. www.alcro.se/inspiration_miljoer.aspx kolla väggen ihop med tuggummiautomaterna
    Tack för länken! Havsbris var på förslag till sovrummet en gång i tiden, men till byrån gillade jag mint mest... undrar hur den är IRL? Visst finns det småburkar till färgerna?
  • mimmi006
    Kajsa M skrev 2008-01-27 16:03:32 följande:
    mimmiSkrev en kommentar i din blogg men nu är den borta. Tog du bort den?
    Absolut inte! Jag har aldrig tagit bort nån kommentar och tänker inte göra det, men det har hänt förut... vad skrev du? *nyfis*
  • mimmi006
    emzas änglar skrev 2008-01-27 17:17:05 följande:
    Skulle behöva veta vilken färg jag ska använda när jag ska måla mitt underbara skåp jag fått efter min svärfar, den ska bli helt vit, tack på förhand, kram Emma
    Hur tåligt ska det vara? Vilken nyans vill du ha?
  • mimmi006
    juliah skrev 2008-01-27 17:40:24 följande:
    mimmi, jag tycker definitivt att du ska måla det superfina skåpet i någon blå eller turkos färg!Jag ska köra på turkost eller rosa på den lilla byrån jag hittade.
    Ja, jag tänker så det knakar... velar mellan ljusblå/ ljusturkos i Hugos rum överhuvudtaget och byter åsikt från dag till dag. Rosa är frestande också, men då blir det ett annat rum !
    emzas änglar skrev 2008-01-27 17:58:35 följande:
    jag vill ha den helt vit o det är ju bra om den är tålig
    Kanske en råvit, halvblank då?
Svar på tråden Vita hem del 6