Vita hem del 6
LinaoMatilda skrev 2008-01-27 00:03:28 följande:
Ja det är rätta takter. Kanske jag kunde hitta på lite dialekter åt er också. Hihi kanske inte alltid blir rätt men jag skulle nog ha rätt roligt Ne, nu måste jag sova. Kram och god natt

Natti natti
maammas skrev 2008-01-27 00:09:27 följande:
Jag letar också efter fövaring till Elias rum. Jag skulle vilja ha ett litet skåp, helst ett gammalt men det är så svårt att hitta tycker jag. Det får inte vara för stort heller för rummet ä inte så stort. Jag har funderat lite på de här skåpet från Ikea www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60089872 men jag vet inte eftersom han har n byrå i samma serie i sitt rum så vet jag inte om det bli för tråkigt och för "modernt"? Det som är bra med skåpet är att de är mindre och så att man kan stänga in alla mindre fina leksaker i det. Jag måste bara tillägga att mitt förra inlägg lät så taskigt. Jag menade inte så illa. Alla har olika smak när det gäller inredning och det är helt okey. Men ibland kan det vara svårt att kombinera ihop färger och mönster om jag säger så.Annars tycker jag att det du länkade till var jättefint! Jag tror absolut att det skulle bli riktigt bra både med byrån och skåpet.
Nejdå, det lät inte alls taskigt! Jag förstår hur du menade!
Nu är det dags för mig att lägga mig också! Natti natti!