• Mori

Vita hem del 6

mimmamum: har du lust att släppa in mig i din gb? Skulle vilja fråga dig en grej om just hobbyverksamhet...

• Mori
    mimmamum skrev 2007-11-23 14:16:08 följande:
    fixat
    Tackar
  • Mori

Julig kudde till Moas rum. Jag är verkligen helt sjuk dålig på att sy, det blir snett och vint... men vem bryr sig Det ska ju synas att det är hemgjort... eller?

• Mori

Himmelbit och LinaoMatilda: Snälla ni är, tack!

VSM. Skönt att höra, fattar inte hjur folk lyckas sy rakt i annat än rutigt tyg

• Mori

Bea: så fint du gjorde med sakerna! Nu vet jag inte om någon annan sagt det redan, men hjärtat är ett saltdegshjärta från lådan till den lilla ängeln   Hinne rinte med ert tempo idag, sitter och gör beställningar samtidigt

• Mori

Knyttis: Underbara bilder
    MiaMariah: Guuud så gott! Annat än min äckliga godispåse från snuskiga kvartersbutiken Har du gjort dem själv??

• Mori

Tomtemor kikar in för att kontrollera att n iär snälla, så ni får några julklappar...

• Mori
    Ankmor skrev 2007-11-25 00:39:54 följande:
    Mori, vad söt/fin hon är! Hälsar hon på ofta hos er?
    Usch ja! Hon hänger här jämt och snokar, värre än svärmor! Men vad gör man inte för att få lite paket
  • Mori

Karamellfabriken: Så söt! Nu fick jag nya ideér

Vet inte om jag vågar svara på frågorna om Swapen, vi fick så vitt jag vet inte disskutera det i denna tråd, eftersom det var emot reglerna på något sätt. Men ni kan ju komma till bloggen och fråga där! Ett ögonblick så ska jag länka er!

Svar på tråden Vita hem del 6