Vita hem del 6
mimmamum: har du lust att släppa in mig i din gb? Skulle vilja fråga dig en grej om just hobbyverksamhet...
mimmamum: har du lust att släppa in mig i din gb? Skulle vilja fråga dig en grej om just hobbyverksamhet...
Julig kudde till Moas rum. Jag är verkligen helt sjuk dålig på att sy, det blir snett och vint... men vem bryr sig Det ska ju synas att det är hemgjort... eller?
Himmelbit och LinaoMatilda: Snälla ni är, tack!
VSM. Skönt att höra, fattar inte hjur folk lyckas sy rakt i annat än rutigt tyg
Bea: så fint du gjorde med sakerna! Nu vet jag inte om någon annan sagt det redan, men hjärtat är ett saltdegshjärta från lådan till den lilla ängeln Hinne rinte med ert tempo idag, sitter och gör beställningar samtidigt
Knyttis: Underbara bilder
MiaMariah: Guuud så gott! Annat än min äckliga godispåse från snuskiga kvartersbutiken Har du gjort dem själv??
Tomtemor kikar in för att kontrollera att n iär snälla, så ni får några julklappar...
Karamellfabriken: Så söt! Nu fick jag nya ideér
Vet inte om jag vågar svara på frågorna om Swapen, vi fick så vitt jag vet inte disskutera det i denna tråd, eftersom det var emot reglerna på något sätt. Men ni kan ju komma till bloggen och fråga där! Ett ögonblick så ska jag länka er!
MiaMariah: Mmmm, dregglar ju här nu!
Här är bloggen:
http://www.familjeliv.se/Bloggar-9-38/b77325.html