• Mori

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-07 22:45:31 följande:
    Ja jag häner inte med idag alls...nåja, fint gör ni!Jag längtar verkligen efter att själv få gå loss med penseln.OM min försäljning av skåpet går genom, så blir jag 4500 pix rikare
    *våååågen* Låter ju härligt!! Shoppa åt mig med när du får pengarna
  • Mori

Kajsa: Jag tror det

13 år..: Ah, på så vis, glöminte att fota sen

Jezzica. Tjejrum har jag i galleriet, kanske lite fel färg, men väldigt enkelt inrett.

Juliah: Härligt

Nu måste jag sova!

• Mori

Oj va ni skriver!

jezzzica skrev 2007-11-07 23:11:41 följande:
    ja du har verkligen gjort moas rum superfint!!  Gillar verkligen gardinen! Det är nog gardinen som ger mig bekymer med sonens rum. Köpte jättefint tyg på ikea men sedan så passade det inte alls. Blir nog bara enkelt vita... eller kanske en liknande rullgardin som du har

Tack snälla du! Du kan ju alltid göra en i vitt med blåa bokstäver kanske?

• Mori

VSM: Limmar man panelen direkt på befintlig tapet?

• Mori
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-08 18:15:29 följande:
    Mori: Ja, det gjorde vi.
    Åh, då ska jag börja bearbeta maken då Kontaktar dig nog via inboxen när jag övertalat honom...
  • Mori
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-08 18:19:35 följande:
    Gör det. Fast jag är långt ifrån en expert. Visa honom www.panelskivan.se där kan man lära sig aaaaallt!
    Tackar!
  • Mori

VSM: Vilken målande beskrivning av din makens kulor Skrattar så jag gråter!!

• Mori

Såg ett missat samtal på min mobil. Numret var 0025224******, va fasen e det för nummer? *orolig*

• Mori

MHOW: Så fina! Kommer tygerna från Stil&Stoff?

• Mori
    MichaelaW skrev 2007-11-09 12:43:16 följande:
    God dag!Nytt sorgligt inlägg i bloggen.  Jag hade tänkt skriva ett inlägg och visa bilder på mitt senaste fynd barnsoffan, men det får bli i kväll för nu är jag så tårögd så jag inte ser vad hag skriver. Jag ska äta lite lunch sen gå och shoppa så jag blir lite gladare igen. Välkomna i alla fall!
    Beklagar så din förlust! Skickar en massa kramar till dig Michaela!!

Äntligen har jag målat klart trollet till Moa
Svar på tråden Vita hem del 6