Vita hem del 6
Nej, nu är det dags för bingen för mig! Godnatt tjejer, dröm sött om vita skåp
Nej, nu är det dags för bingen för mig! Godnatt tjejer, dröm sött om vita skåp
profsan: Angående övertala maken så har jag och min man en oslagbar överrenskommelse Han bestämmer i bilen och jag hemma
Alltså över interiören då... Jättenöjd är jag, han med eftersom han helt saknar intresse för heminredning
Av lite gamla stuvbitar och en spets som jag virkade blev det en julstrumpa Tack alla för inspirationen till strumpan. Har gluttat på era fina strumpor länge men inte vågat mig på att göra en själv... Den är inte så knögglig i kanterna som det ser ut, har bara inte hunnit stryka den ännu!
Juliah: Bättre sent än aldrig... Grattis till inredningsreportaget!
Till allas vår änglapålledrottning! Grattis till succén! Finfin ide´det där! Ta patent för sjutton..
Kajsa M: Tack till vår juvliga värdinna för ett väl utfört uppdrag
FruPuffen: Tycker jag med Lova att visa bild sen på strömpera.
profsan: Hm, då blir det lite svårare... Spprid ut en massa saker i hela sovrummet och klaga över att du saknar förvaring till dem. Sen när han gnällt över att behöva sova på dina inredningstidningar och grejs så visar du honom ett fint skåp, och talar om hur mycket saker som får plats i ett
Härligt med räkningarna! Här är det jag som har hand om ekonomin... maken är hyffsat oekonomisk och har med glädje lämpat över det ansvaret på mig!
Här sitter jag med öppnade paket i HELA soffan! Blev som tokig och gick loss och öppnade alla samtidigt Så nu vet jag inte riktigt vem som gjort vad *skäms* Någon som har lust att skriva vem som gav vad? Hur som haver, tusen tack allihopa för underbara vackra handarbeten! Vilken känsla att sitta med så många vackra ting, skapat av okända fast ändå lite kända personer. Lyxigt!
Kajsa: Ett stort varmt tack till dig som ordnat allt så perfekt!
Fasen, jag var för långsam
Usch så fräckt! Jag glömde ju Kajsas vackra strut på bilden! Den hade redan fyllts med godis och hängts upp.... Förlåt Kajsa!!