• Mori

Vita hem del 6

Juliah: Vilken bra sida! Har alltid varit sugen på att brodera lite Nu ska jag prova ikväll tror jag. Har massor med broergarn liggandes i en låda.

• Mori
    MichaelaW skrev 2007-11-09 12:51:25 följande:
    Mori: Tack så mycket! Ja det är så sorgligt allting. Jag stod min mormor så väldigt nära, lika nära som min egen mamma om inte ännu närmare mormor. Vilket fint troll! Man blir alldeles glad av att se honom.
    Jag förstod av det du skrev idin blogg att mormor har en enormt stor plats i ditt hjärta, och du i hennes! Precis som du skrev så lever hon i din själ och ditt järta så länge du tänker på henne.
  • Mori

MichaelaW: Tror du kommer bodera jättefint! Hon skule nog gilla att du tog upp hennes hobby!

Morsan Martina: Tack

• Mori

Numberone: Tack tack! Kan du maila den till mig med om jag inboxar din min mailadress?

Malins79 o LCroft: Hon har inte sett trollet ännu, men vi tittade i boken igår och då ropade hon "Moffa!!" (morfar) när hon såg det trollet jag ritat av

• Mori
    malins79 skrev 2007-11-09 13:22:40 följande:
    www.rusta.se/product.asp%C4RN...Vad tycker ni om denna toppstjärna? Fin eller ful?
    Svårt att se, min dator vill inte förstora bilden så jag ser inte vad det är för mönster på den..
  • Mori

Camilla R: Hehe, jag ville att han skulle se busig ut

Malins79: Får kika på den live när jag väl pallrar mig till Rusta.

Numberone: Då inboxar jag dig!

• Mori
    Ewis skrev 2007-11-09 13:29:31 följande:
    Numberone:Vad är det för hjärtan du tröttnat på?Nyfiken som vanligt Mori:Trollet är helt underbart och Inte läskigt.Du är jätte duktig!Någon hade sytt JÄTTE fina kuddar!Malina. hm svårt vet inte, kanske lite prålig, eller ja vet inte jag gillar inte toppstjärnor egentligen men enligt sonen måsta man ha sånna
    Va gullig du är! Tack snälla. Jag är sjukligt självkritisk och visar sällan mina tavlor eller pyssel för vänner IRL, men här i tråden vågar jag
  • Mori

Mufflon: Tackar!

LinaoMatilda: En får tacka!

Anton: Vi flyttade för ett år sen, inte fick vi något så fint iinflyttningspresent av NÅGON! Dom kommer bli superglada!

numberone: Jädra vind! Ska jag komma och breda ut min hängmage till ett maffigt vindskydd?

• Mori

Anton2005: Det gör jag så gärna så! Finns biltema där så går det alltid att lura iväg maken på en resa..hihi.

Knyttis: Så förbaskat söta!! Vill ha själv, som handväska eller så Jättefina! Har du något mellanlägg för appilkationerna eller nålar du bara fast dem?

Numberone: Du har ingen aaaaaning om hur många som kan få lä bakom min kista

• Mori

Anton: Tusen tack för berömmet föresten!

Knyttis, vilket fint hjärta! Hur hinner du med allt fint du gör??

Juliah: Gör det du! Då kanske vi tillsammans kan skona någon stad från elavbrott och annat Men du ser då inte ut att ha någon mage på bilderna... Platt som en pannkaka ju! Bilden finns i mitt galleri i Design by mori-mappen.

Svar på tråden Vita hem del 6