Vita hem del 6
Juliah: Vilken bra sida! Har alltid varit sugen på att brodera lite Nu ska jag prova ikväll tror jag. Har massor med broergarn liggandes i en låda.
Juliah: Vilken bra sida! Har alltid varit sugen på att brodera lite Nu ska jag prova ikväll tror jag. Har massor med broergarn liggandes i en låda.
MichaelaW: Tror du kommer bodera jättefint! Hon skule nog gilla att du tog upp hennes hobby!
Morsan Martina: Tack
Numberone: Tack tack! Kan du maila den till mig med om jag inboxar din min mailadress?
Malins79 o LCroft: Hon har inte sett trollet ännu, men vi tittade i boken igår och då ropade hon "Moffa!!" (morfar) när hon såg det trollet jag ritat av
Camilla R: Hehe, jag ville att han skulle se busig ut
Malins79: Får kika på den live när jag väl pallrar mig till Rusta.
Numberone: Då inboxar jag dig!
Mufflon: Tackar!
LinaoMatilda: En får tacka!
Anton: Vi flyttade för ett år sen, inte fick vi något så fint iinflyttningspresent av NÅGON! Dom kommer bli superglada!
numberone: Jädra vind! Ska jag komma och breda ut min hängmage till ett maffigt vindskydd?
Anton2005: Det gör jag så gärna så! Finns biltema där så går det alltid att lura iväg maken på en resa..hihi.
Knyttis: Så förbaskat söta!! Vill ha själv, som handväska eller så Jättefina! Har du något mellanlägg för appilkationerna eller nålar du bara fast dem?
Numberone: Du har ingen aaaaaning om hur många som kan få lä bakom min kista
Anton: Tusen tack för berömmet föresten!
Knyttis, vilket fint hjärta! Hur hinner du med allt fint du gör??
Juliah: Gör det du! Då kanske vi tillsammans kan skona någon stad från elavbrott och annat Men du ser då inte ut att ha någon mage på bilderna... Platt som en pannkaka ju! Bilden finns i mitt galleri i Design by mori-mappen.