Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

nublu skrev 2007-11-16 14:58:22 följande:
    Lasse: Jag hade struntat i att jag var på kyrkis - jag hade smitit undan i ett hörn och väst fram "Stolarna eller livet!" mellan tänderna. Förstår om du är sur, vem skulle inte varit det?
    Tacka vet jag butiker som levererar i tid Jag har fått paket idag! Tack!
  • LinaoMatilda
    lasseliten skrev 2007-11-16 15:14:17 följande:
    LinaoMatilda - Har beställt 8 stolar och ett stort bord. Erbjudandet som gällde då var att jag fick en stol med på köpet. Betalar alltså för 7 stolar. Känner mig riktigt besviken men vet inte riktigt vad kan som köpare har rätt att kräva då de inte levereras enligt överenskommelsen...Eg. inget va? Nån som vet? Nublu - det borde jag ha gjort!
    Jag vet inte hur det är enligt lag. Men om du beställt stolar som du har tänkt använda på julen och så får du dem inte tycker jag det hör till att du får kompensation. En stol till gratis tycker jag skulle vara rätt ok.
  • LinaoMatilda
    Lisa1981 skrev 2007-11-16 15:23:37 följande:
    Frida, jag bor i en kummun som heter Bollebygd, det ligger mellan göteborg och Borås. Jag sökte i Borås på Säs, det är ett medelstort sjukhus. Inte speciellt litet. Jag tyckte det va helt ok men jag fick ju gå ner ändå. Men som sagt jag kanske får 1000-1500:- till i höjning i april.Ingen som kunde svara på min fråga innan om väggfärg???
    Jag bor i Finland så jag använder finsk färg, tyvärr.
  • LinaoMatilda

lasseliten: jag håller tummarna för dig! Inte vara för snäll bara, och dra en liten snyftare om hur släktmiddagen blir förstörd nu SkrattandeFlört

• LinaoMatilda
    Karamellfabriken skrev 2007-11-16 16:32:22 följande:
    Ja, jag såg det !Blir alltid så irriterad när man vill framhäva sitt eget genom att tala om vad dåligt någon annans  är.Känns inte lika övertygande då på något sätt.Annars får folk tycka precis hur de vill. Jag gillar det jag vill oavsett.
    Håller med dig. Kan de inte skriva "tråden för oss som gillar mörka murriga hem" istället skriver de "de som inte gillar sterila obebodda fula vita hem (typ)
  • LinaoMatilda

Tycker nästa vita hem tråd ska heta : "vi som inte gillar mörka, dystra hem med massor av färger och som därför ser stökiga ut" Flört (OBS! skämt)

• LinaoMatilda

pofsan: Välkommen! Jag är också rätt ny i denna inredningsstil. Har känt mig så kluven tidigare, inte riktigt veta vad jag gillar. Men nu känns det helt rätt! Så vill jag att inredningen ska passa vårt hus också, vi flyttade hit i april 07. Huset är från sekelskiftet.

Sylt: Ja den var fin! Kanske t.o.m. värd 500kr!

• LinaoMatilda
    Sylt skrev 2007-11-16 21:34:47 följande:
    Fortfarande snål...
    Kanske det är du som är ekonomisk och jag slösaktig
  • LinaoMatilda
    lasseliten skrev 2007-11-16 21:37:15 följande:
    Kollade ni idol? Vem/vilka gillar ni?
    Ser tyvärr inte den svenska kanalen. Men jag tittade på BB då när Marie var med där och jag gillade henne då. Hur går det för henne nu?
Svar på tråden Vita hem del 6