Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda
    Mufflon skrev 2008-01-24 19:39:04 följande:
    Jättefin toalett o fin hall!! Jag måste få fråga var du köpt hyllan i hallen o konsollerna? Superfina
    Tack så mycket Hyllan och konsollerna satte ihop, de är av märket nordal köpta här i Finland men märket är väl danskt.
    MildaMaränger skrev 2008-01-24 19:41:41 följande:
    hej hoppAllt såg bra ut! Blev flyttad en vecka bakåt så nu ser det ut som att det kan bli BB den 30 juni istället. Den lille krabaten ville inte avslöja om den var en flicka eller pojke. Den ville knappt rubba sig alls. Den låg med huvudet uppe vid naveln, rumpan ner vid ljumsken och fötterna uppe mittemot huvudet. som ett V hihi... Gick en runda på stan och hittade en massa sött men kunde hålla mig från att shoppa.. funderar däremot på att köpa skötväska i morgon som jag hittade på 60% rea. En jättefin rosa från burberry.. skötväskan kan väl vara rosa även om det är en kille. Eller?
    Va skönt att höra! Grattis Klart skötväskan kan vara rosa även om det är en kille, det är ju inte bebisen som ska bära den
  • LinaoMatilda
    Det ljuva livet skrev 2008-01-24 19:43:07 följande:
    Tack, jag hoppas och tror inte att det är något fel, men vill gärna kolla upp det extra noga så försäkringen täcker det om han skulle få problem nån gång i framtiden.Tyvärr, inga fina skåp i finland. Men jag kan köpa på mig det du önskar dig ¨så kan du få hämta upp det när du kommer till götet
    Hihi så snällt av dig. Bara det går som hanbagage på flyget så
  • LinaoMatilda
    Mori skrev 2008-01-24 20:09:52 följande:
    Någon som vet var man kan köpa ritningspapper?? Min pappa ringde nyss och frågade mig... Jag är världens sämsta googlare tror jag för jag hittar ingenting!
    Vad menar du för papper? Sånt med millimeter stora rutor eller något annat?
  • LinaoMatilda
    Ninizen skrev 2008-01-24 21:07:11 följande:
    Tack söta söta du!!!! Jag fattar inte hur man gör trots att jag har plus *tröööööög*
    Det är bara att högerklicka på bilden och kopiera och sedan gå till tråden och högerklicka i inlägget igen och då klistra in.
Svar på tråden Vita hem del 6