Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Hanna E skrev 2008-01-24 21:13:06 följande:
    Fiiiin toa LinaoMatilda! Att du fick till golvet så snyggt!
    Tack
    Ninizen skrev 2008-01-24 21:14:34 följande:
    Problemet är när jag kommer till tråden att det inte kommer ngt alternativ för att klistra in. Störigt!
    Jag har också det problemet när jag använder mozilla firefox, men om jag använder explorer går det bra. Kan det vara det som är problemet för dig?

Vickan: Åå så tråkigt, stackars lillan. Hoppas det blir bättre snart!
  • LinaoMatilda

Tack för alla gulliga kommentarer om min toalett. Så kul när man jobbat med något att höra att andra också tycker det är fint. Även om man gör det för sin egen skull och som man själv tycker det är fint är det ju alltid kul att få beröm Skrattande

• LinaoMatilda
    Camilla R skrev 2008-01-24 21:22:16 följande:
    Vad skönt att det gick bra på ultraljudet idag. Liten lurig krabat som inte vill visa sig ordentligt för mamma och pappa. Vi gjorde ett extra ultraljud i vecka 26 (tror jag det var) för att just se kön, innan den veckan är det tydligen mer osäkert och risk för "fel". Lycka till!P.S Jättehärlig presbild på magen!
    Jag gjorde ul i vecka 28 men det blev fel ändå Skrattande
  • LinaoMatilda
    livet från ljusa sidan skrev 2008-01-24 21:28:23 följande:
    ninnizen: färg??? hur menar du...det bara är...VITT! mildam: Jag glömde ju, skönt att det var bra på UL och du får säkert se vad det blir nästa gång!Lina: superfin toalett! Golvet blev ursnyggt!
    Tack
  • LinaoMatilda
    Ninizen skrev 2008-01-24 21:30:37 följande:
    Lina: Nu testade jag som du sa. Inte ens där gick det. Undrar varför. Klippa o klistra funkar ju alltid annars, men inte på FL.
    Knepigt, då vet jag inte vad som kan vara fel.
  • LinaoMatilda
    Vicka81 skrev 2008-01-24 21:45:26 följande:
    LinaoMatilda: Vad har du använt för färg när du målat golvrutorna? Tror jag måste inspireras
    Vanlig golvfärg, alltså oljefärg.
  • LinaoMatilda
    Mori skrev 2008-01-24 22:02:14 följande:
    Han beskrev det som liknande skörpapper, tror inte det är rutigt.
    Ok, sånt som ser ut som bakplåtspapper? Har de inte sånt på typ Wettergrens eller bokia?
Svar på tråden Vita hem del 6