Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Kajsa: Japp Min man var inte lika sugen på det som jag, men han ställde snällt upp. Vi har nämligen fått en kökssoffa som jag gillar, men vet inte riktigt vart den passar. Nu provar vi olika alternativ

Sylt: Va trevligt med ny skänk. Och så vill vi ju gärna se bild sen

• LinaoMatilda

God morgon!

Mori: Så fin väska!

MM: Kul med vagn

Mimmamum: Skönt med lite egentid.

Ikväll ska vi få lite vänner på besök, annar så händer inget speciellt. Ut och leka med barnen och så baka lite.

• LinaoMatilda
    Snowgirl skrev 2008-01-26 09:40:20 följande:
    Var få jag tag på fina sängar till barnen? Någon?Jag har en tjej som blir 10 i mars, och en son som är 5½ år.
    blocket eller ikea är mina tips
  • LinaoMatilda

Kajsa: Ja det är väldigt tyst här idag. Vi ska få lite besök ikväll men annars har vi haft en skön dag med familjen. Hur mår du nu?

fridamin skrev 2008-01-26 15:26:51 följande:
    hej vita tråden, ni som gillar vitt och vet hur man får saker vita - är det någon här som vet vad man kan använda för att bleka eluttagen? /f
    Ingen aning tyvärr.
  • LinaoMatilda
    Surfturf skrev 2008-01-26 17:59:11 följande:
    Hej, hej,har varit ute på stan idag och det var jag inte ensam om....Inköpen blev:Plånbok i brun mocka Ceannis,Sminkväska i slitet guld läder Ceannis,Massor av smalrandigt rosa/vitt tyg Bruka, som nu är kuddar i min soffa,en klänning, en tunika, en sjal,hela famnen full med rosor och vita liljor för 50kr när dom stängde på Hötorget...underbart..Fick pengar häromdagen för alla mina smycken som sålt i butiken under julen, superkul.Ha en mysig kväll
    Låter som en lyckad dag Vill gärna se bilder på kuddarna också
Svar på tråden Vita hem del 6