Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2008-01-27 09:01:51 följande:
    Liatorp! (Vi har ju det.. )
    Ja det är fint, är lite rädd att glaset ska gå sönder bara.
    Funderade på markör, och så måla vitt. Eller leksviks klaffbord.
  • LinaoMatilda
    Vicka81 skrev 2008-01-27 11:31:46 följande:
    LinaoMatilda, Peak: Jag tror det spelar mindre roll om man har glasskiva eller vit skiva på bordet, jag torkar vårt vita bord iaf 2 ggr per dag för all smuts synd direkt. men det är ju så lätt och gåt ju så snabbt Liatorp är fint iaf tycker jag!Åh, hinner inte läsa mer eller kommentera mer men ska försöka kika lite mer senare här.. ska måla hyllplan och konsoler nu. Helgerna är så bra när man är två!
    Jo, men jag är rädd att den ska gå sönder. Om man har en träskiva kan det ju komma ett hack, men hela bordet går inte sönder ändå. Men jag tycker ju liatorp är så fint...
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2008-01-27 12:46:12 följande:
    Jodå tack, här lyser solen så vi ska ut på en promenix strax. Hur är det själv? Hihi, jepp, det är jag det Fast numera alkoholfritt då.
    Härligt med solsken. Vi har också varit ut på promenad hela familjen, barnen i pulka Tack det är mycket bättre med mig, känner att jag verkligen går åt rätt håll.
    Fotograf Karlander skrev 2008-01-27 12:44:46 följande:
    Tack...Nä jag mår inte alls så bra...stort steg de här om vi får huset...ca 20 mil...
    Så tråkigt, men hoppas det löser sig. 20 mil är för mig inte långt alls, mina flyttar har handlat om att flytta typ 100 mil Men jag förstår att det känns.
  • LinaoMatilda
    Surfturf skrev 2008-01-27 18:48:20 följande:
    Har inget uppiggande att komma med...men ngn undrade var jag hittat tyget till kuddarna och det är från Bruka.Hur trist som helst att stå på jobbet idag och titta ut på solen, hade velat gå en långpromenad.
    Så fina kuddarna är som du har sytt. Måste försöka mig på det jag också. Måste hitta tyg också.
Svar på tråden Vita hem del 6