Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem del 6

LCroft skrev 2007-12-14 17:42:21 följande:
    Fluffis: Den är apful och du kan inte i misstag sätta in den i ert fina hem. Men som den snälla själ jag är så lovar jag att jag kan ta hand om den åt dig, kan t.o.m komma och hämta den typ NU *omtänksam*
    Måste hålla med
  • numberone

LCroft:

Japp det verkar ha löst sig!!!

gemelli skrev 2007-12-14 17:55:23 följande:
    Ingen som vill svar på min kortfråga till julklapp? La in bilderna i min blogg om någon vill se vilka kort det är jag pratar om... archipelagohome.blogspot.com/
    har missat frågan....

men får man säga att du har en väldigt snygg man
  • numberone
    LinaoMatilda skrev 2007-12-14 18:15:20 följande:
    Mhow: Så fint rummet är. Julia: Synd att kålrotslådan inte blev bra. Kanske bättre att inte blanda recepten Numberone: Jag kan kolla upp numret om det ännu är aktuellt?Fluffiga: Den kommer att bli såååååååååååå fin!
    TAck men hon hittade en som fixade det till henne .... frågan är om det var bättre?! men får anta att det bara var en felringning
  • numberone
    gemelli skrev 2007-12-14 18:24:40 följande:
    Näää jag undrade om man kunde ge bort kort på min man till min man i julklapp. Inte bara på honom, han ska även få bilder på sin son.Men det blir nog att jag får ge dom till mig själv så får han tavellisten och kort på sin son istället...
    Det blir en toppen present till honom.... att få listen å på sonen... om han nu inte är väldigt egenkär
  • numberone
    gemelli skrev 2007-12-14 18:28:57 följande:
    Vad ska ni ge i julklapp till era män?
    Hade jAg vetat det så hade julens bekymmer varit över! Han har önskat sig en skruvdragare eller en motorsågskejdeslip Vi har verkligen lika intresse
  • numberone
    mimmi006 skrev 2007-12-14 19:04:19 följande:
    Han är min egen lilla gitarrhjälte!
    Har du med en sån hemma.... vad är det för musik han spelar? Anders älskar ju hårdrock å ibland går det mig på nerverna....
  • numberone
    gemelli skrev 2007-12-14 19:13:12 följande:
    Ååååå fick du killen vid lägerelden som alla ville ha. Har alltid drömt om en kille som spelar just för mig Jag fick "bara" sportfånarna"
    hihi den där klämkäcka trubaduren suger när man är trött eller ligger å mår illa ... JAG LOVAR!!
Svar på tråden Vita hem del 6