Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem del 6

Hittade ett mönster+en virkskola så nu ska det väl gå efter hand

Tack för hjälpen gemelli även om de inte hade dem kvar!!

• numberone
    juliah skrev 2007-12-14 15:49:57 följande:
    numberone, den är föresten mer korallröd, inte så jättefin tycker jag...
    okej jag tyckte den såg liksom karamellröd ut på bluebox.... Ne då försökert jag virka till en själv....
  • numberone
    gemelli skrev 2007-12-14 16:01:17 följande:
    numberone,Hoppas jag inte blir påhoppad av alla feminister nu. Men väntar du en tjej, med tanke på en RÖD filt?
    hihi ne det vet jag inte....tror på en kille dock! Skall se om jAg kan smussla med BM på rul och se om hon vill kika vad det är och sen skriva upp det så jag får veta, för Anders vill verkligen inte veta!!
    juliah skrev 2007-12-14 16:02:58 följande:
    numberone, dej den är inte lika fin på riktigt som på bild, lite dassigt röd liksom. Köpte den till Noell men skickade tillbaks den.
    Typiskt!! men men blir den fin så kan det ju vara kul att ha gjort en själv...
  • numberone
    gemelli skrev 2007-12-14 16:04:54 följande:
    Hahahaha bara jag som inte skulle köpa rött till en pojkbebis  
    hiihi.... Jag älskar rött så det är nog mer det och all julkänsla.... har tjatat på Anders om en rödvagn men det blir nog en svart trots allt Lättare att piffa med andra färger då!
  • numberone

gemelli:

hihi ne jag skulle definitivt inte sätta på en pojke rosa.... usch! men rött absolut!

Julia:

Gallerfiltar är så himla söta och sen värmer de ju rätt gott och är ändå lagom tunna på sommarn....

• numberone
    gemelli skrev 2007-12-14 16:46:12 följande:
    Appropå färger....Är det någon som målat i griffelfärg? Vi tänkte måla våran FULA ytterdörr på insidan i griffelfärg, tänkte hör om färgen är svårmålad eller om den luktar extremt mycket?
    Har för mig att det inte luktar så mycket men det kan vara lite pilligt att måla med så det är bäst att ha en riktigt bra pensel....
  • numberone
    gemelli skrev 2007-12-14 16:50:17 följande:
    Jaha man ska ha pensel, trodde det var roller. Men kan tänka mig att den inte är som alla andra fäger...
    haha kanske va roller..... minns inte så bra, det var 4 år sen vi målade det
  • numberone
    gemelli skrev 2007-12-14 16:50:17 följande:
    Jaha man ska ha pensel, trodde det var roller. Men kan tänka mig att den inte är som alla andra fäger...
    En fin roller ska det vara *ler* enligt ica-kuriren
  • numberone
    juliah skrev 2007-12-14 16:55:14 följande:
    knyttis, jag gjorde en salig mix av dem bägge, kanske det som var kruxet. Har så rackarns svårt att hålla mig till recept bara...Jag är faktiskt ärligt talat less på det här med uppdelningen av färger, före min entré i fl världen så visste jag seriöst inte att det fanns folk som velade ang. färg på vagn pga kön. Typ: Kan jag köpa en röd vagn trots att vi har en pojke?
    haha FL är bra men oj vilka frågor som dyker upp i huvudet på en....
Svar på tråden Vita hem del 6