Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem del 6

gemelli skrev 2007-12-14 19:18:56 följande:
    Kan bli riktigt fin,
    Såna söta bänkar i modell större hade man ju i skolan när man var liten.... å klädde med så fint papper.... rosa med hästar
  • numberone
    gemelli skrev 2007-12-14 19:26:00 följande:
    Jaaaa man hade papper i bänken, sen ville jag oxå alltid ha samma papper på alla mina böcker kommer jag ihåg, sååå allt var fint
    Eller hur ... Sen kunde man ju så smidigt stoppa ner i "fråga chans" lapp till killen man var kär i snabbt när ingen såg...
  • numberone
    USB skrev 2007-12-14 21:59:23 följande:
    Ni som har väggord, har ni dem vita eller?Jag tänkte beställa "amor vincit omnia" till vårat sovrum. Ska måla väggarna där sand. Visst kan man väl ha texten i vitt då eller blir det för "blekt"? Svart är väl ingen "hit"./Ulrika
    Svart kan säkert kännas lite FÖR markerat.... om du vill ha det i mer färg än vitt, som säkert blir jätte snyggt, så välj en brun som du känner passar till sand.... Det blir mildare...
  • numberone
    malins79 skrev 2007-12-15 21:37:03 följande:
    Kajsa, Plantagen har många fina konstgjorda växter, iallafall i Halmstad. Har köpt till Sagas rum (apsvansar, nån form av Sedum) och en Hoya på båge till badrummet. Dom har säkert säsongsbudna växter med
    bor du i Halmstad?!!
  • numberone
    malins79 skrev 2007-12-15 21:42:51 följande:
    Näe i Gnosjö, men min syster bor i Halmstad och svärföräldrarna har sommarhus i Steninge, så man är ju i Halmstad då och då.
    hihi jaha se där ja.... Steninge är väldigt vackert på sommarn!
  • numberone

newt:

Vilken vacker gran ni fått tag på, vi skall sätta in vår i dag men jag är lite rädd att jag faktiskt tycker att den är för pesig upp till..... va riktigt dåligt med granarna i år *lite sur*

• numberone

MiaMariah:

Ååååå va gott det ser ut, speciellt jordnötsrutorna!! *mums*

Är väldigt ego för tillfället ... igen ... men så fort skolan är slut så skall jag ta tag i livet som jag älskar igen med allt vad inredning och pyssel innebär ... längtar efter att måla!! Idag har vi köpt vagn till bebis och den levereras hem om ca 3 (-4) veckor beroende på hur mycket de har att göra....

Svar på tråden Vita hem del 6