• LCroft

Vita hem del 6

Septemberpyret: Nu när jag ser dig så kommer jag ihåg att jag lag till dig i adressboken, självklart är du välkommen! Bara jag som är halv senil och knappt kommer ihåg vad jag heter ens

• LCroft

*hoppar in igen*

Vart tar dagarna vägen? Tycker att jag inte får gjort nåt men hinner ändå inte sitta här?

VSM: Ungar Mina hade en period då de byggde koja var de ville sova på nätterna vilket resulterade i att hela huset var upp och ner!

Malins: Så ledsen jag blev för din skull när jag läste att sängen hade blivit såld innan, fast jag håller med VSM, var lite fräck med aningen tur så kanske ni får sängen iaf, anlita VSM att ringa om du inte själv vill

Vad annat?

• LCroft

Kajsa: Krya på dig!

VSM: Hahaha...Hamsterhjulsarbete vilket passande ord Skidåkning i sängen? Uppfinningsrika barn du har Får se vad det blir av dem som stora? De lär gå långt iaf

• LCroft

Jättefina bilder Kajsa, kan dock inte ge dig nåt råd om hjärtanens vara eller icke vara, både och är fint

juliah: Härligt med shopping! När får vi se bilder? *nyfiken*

Lite nytt förresten: http://www.nillashem.blogspot.com/

• LCroft

Vicka: Sockersöta bilder båda två Gör av båda och så får ni lotta om vem som ska få vilket

• LCroft

Fina granar, fina kransar och äntligen fick man se juliahs soffa med Härliga kuddar i den också!

Vill så pyssla med nåt nu men det är mörkt som i pottan ute och så i skogen tror jag inte vi går just nu jag och Ida, symaskin har jag inte kommit mig för att beställa än heller, blir så osäker på om jag inte borde gå och köpa här i stan istället, mamma har sin så det blir inte sytt nåt. Och det kliar i fingrarna nåt helt galet, hjälp!  Förvånad

• LCroft

juliah: Jo symaskin ska inhandlas! Hade tänkt beställa först men så kom jag på att det kanske är lättare om den skulle få nåt fel om man köpt den i butik här i stan så man kan bara föra in den istället för att börja skicka tillbaka nånstans.

Måste se om det inte finns nåt smått jag kan hålla på med som inte kräver symaskin

• LCroft

juliah gullet som alltid har så många ideér på lager  Tack för alla tips!

• LCroft
    juliah skrev 2007-11-30 16:48:22 följande:
    Ja men vet du vad Lcroft, har du varit inn epå Marthas hemsida, DÄR finns det julpyssel i massor, tipsa gärna om du hittar ngt :D
    juliah skrev 2007-11-30 16:49:13 följande:
    husmusen.blogg.se/jul.htmlHär finns lite att titta på också.
    Det har jag ju inte gjort! Tack för båda tipsen, ska genast titta runt
Svar på tråden Vita hem del 6