Inlägg från: knyttis
|
-
-
Ngn annan med prolem med bannern i bloggen? Min har krympt utan att jag själv gjort ngn ändring vad jag vet! Konstigt...
-
LinaoMatilda skrev 2007-12-01 20:20:59 följande:Så fint!Mori skrev 2007-12-01 20:21:25 följande:Vilken söt!
Tack snälla!
-
LCroft - Grattis till syskonbarn! Hoppas din syster mår bra trots all tumult!
Bea - Kransen köpte jag på nublu! Är så nöjd med den, känns gedigen!
-
Frågar på nytt om ngn vet hur ens banner på blogspot mitt i allt kan krympa?
-
Tack Kajsa, då är jag inte ensam. Får se om det är ngt tillfälligt...Kajsa M skrev 2007-12-01 21:46:34 följande:Jag har precis samma problem! Förstår inget heller! Tog faktiskt bort mina bilder i bannern bara för att det strular!
-
Jag kan joina dig! Fniss! Lite suddigt och gult!Himmelbit skrev 2007-12-01 21:49:59 följande:Har du också lite gula kort att ta eller ska jag köra solo?
Nu är jag medlem i grisklubben
-
Tack, kolla runt då på en gång för jag tror den är slut på de flesta ställen!FruPuffen skrev 2007-12-01 22:01:10 följande:ÅHHH Knyttis vad fint. Vill ha grisen, har önskat den i doppresent till Viggo... Vi får se om han får någon. Annars får han den i julklapp av mamma!
Känner med dig, jobbigt då rutiner rubbas! Kram! -
LinaoMatilda skrev 2007-12-01 22:03:16 följande:Himmelbit: Har du sytt dem? Va duktig du är!Knyttis: Den grisen är ju så söt!FruPuffen: Det blir lätt så på resor. För vår dotter har rutiner varit väldigt viktigt, har vi ruckat på dem har hon blivit jättesvår att lägga eller söva öht. Vår son däremot är helt olik henne och han anpassar sig mycket lättare. Så olika med barn. Hoppas du får njuta av resan också, otur med öroninflammationen precis nu, gick flygandet bra med tanke på öronen?Himmelbit skrev 2007-12-01 22:03:22 följande:Åhhh vad söt!! Jag... eller jag menar Melker... vill hemskt gärna ha en sån!
Förstår dit resonemang!
-
Jättefina!Himmelbit skrev 2007-12-01 22:06:58 följande:Min adventsljusstake har fått nya kompisar. Fyndade på Hemtex - 50% rabatt från butiken som oftare har rabatter än ordinariepriser..