Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

God Morgon allesammans!

Vi har gått igenom de gamla julpyntet nu på morgonen och konstaterat att det behövs lite nytt Hade tänkt gå ut i skogen efter lite granris&mossa nu på morgonen men här regnar det stora droppar. På eftermiddagen ska vi och hälsa på min väninna som födde en flicka förra söndagen - ja ska få snussa bebis Hon har 2 pojkar från förr och blev helt chokerad då det blev en flicka

Malins-Vad synd det var med Junon! Hoppas du hittar den "rätta" sängen snart!

MiaMariah- Tack för härlig bild!

Juliah- Ha en trevlig tur til Ikea!

• knyttis

Godmorgon!

Vad roligt att det äntligen startat för din syster LCroft! Får se vad de blir eller vet ni? Mimmi, ååh julbord vilket härligt sett att dra igång julen för fullt på en gång!

Jag snussade 5 dagar gammal bebisflicka igår, helt gudomligt söt! Mina äggstockar både dansade och sjöng!

Jag har sovit dåligt hela natten, bara ngn timme, ont i hela kroppen... Vi som skulle få sällskap idag... Får se om det går. Julpyntade igår kväll/natt

• knyttis
    mimmi006 skrev 2007-12-01 07:49:38 följande:
    Har ni några tips på fina adventsljusstakar? Gärna enkla och fina...
    Coop hade ngr riktigt enkla vita fina med raka linjer för 49kr då jag var där sist! Inga krusiduller!
  • knyttis
    mimmi006 skrev 2007-12-01 07:58:33 följande:
    Vad bra! Då ska jag dit och kika... Häör har det sovits sisådär, Lisa har tjatat om att öppna luckor sen tre i natt !
    Jag har tur då, W förstår ju inte sånt än Han har öppnat lillajulspaket nu på morgonen, fårskinnstofflor!  Tog 3 steg i dem och så skulle de av...
  • knyttis
    Rori skrev 2007-11-30 22:44:45 följande:
    Nu tar jag natt!det blir en tung dag imorgon med shopping och julfest på kvällen!Natti natti...
    Ha det så trevligt!
  • knyttis

LCroft- Borde va en flicka ? Ja som du beskrev, kanske skillanden är att man ger var sin present till barnen? Klär lillajulgran...

mimmi - Ja de Granemo, radarn stämmer! Jätte nöjd, de sväljer massor! Vad skall du pyssla med idag?

• knyttis
    mimmi006 skrev 2007-12-01 08:09:18 följande:
    Hihi, har aldrig hört talas om det! Men många firar nog första advent på det sättet, bortsett från paketen. Här är det snart adventskalender på radio, sen på tv som gäller !
    I österbotten i Finland ser de flästa de svenska kanalerna påTV, så vi är uppväxta med samma julkalender I alla fall de som pratar svenska då!
  • knyttis
    mimmi006 skrev 2007-12-01 08:16:26 följande:
    Hoppas att BINDA KRANS, VI HAR INTE FIXAT NÅN ADVENTSGRAN OCH DET MÅSTE VI HA! Det var inte meningen att skrika
    Trolltider var bra! Hoppas du hinner med mkt idag, ladda med mkt kaffe
    Rori skrev 2007-12-01 08:16:33 följande:
    Tack vi ska till Vasa!Avis? Var ju tvungen att kika in här innan vi åker....LCroft-tummarna upp till dej som också ska föda idag Jag trodde också att ni firar lillajul i Sverige *förvånad*...vi brukar också ta in en liten "lillajulgran" men bara över helgen!Och så brukar man få några paket
    Jepp, skulle gärna åka hem nu... Men rätt så snart blir det 17 dec
    Du måste berätta vart du varit sedan! Glöm inte Loftet och konsulinnans cafe!
Svar på tråden Vita hem del 6