juliah skrev 2007-12-08 19:35:07 följande:
Å, jag blev också förstummad av alla vackra bilder på en och samma soffa! Fantastiskt!Fluffis, jag har missat att det blir en operation, håller verkligen tummarna för att ni klarar er nu.mimmi, åååh...superduperfint. Blev förälskad i kranarna.Inför morgondagens Aftonbladet så vill jag bara säga att det är så roligt att ni ska ut och köpa den, jag är väldigt nervös och jag hoppas verkligen att det blir "jag/vi" över reportaget. Tre sidor tror jag att det blir, inte så jättestort med andra ord...Jag är så spänd och lite orolig!
Tack, jo det blir på torsdag om inte röntgen säger annat. Ska på det på måndag.
Tror du artikeln blir publicerad på nätet??? Jag vill ju också läsa!!! Du får fota tidningen annars

Och du, du behöver inte vara orolig! Jag är säker på att det blir bra!
Kickan07 skrev 2007-12-08 19:49:46 följande:
Glömde, Fluffiga Moln- Hoppas din son klarar sig från att bli magsjuk så att operationen kan bli av som planerat. Emmasa- Så jätteskönt för dig att lilla Alice stannat så här länge i magen. Hoppas hon trivs så bra att hon stannar hela tiden ut!
tack för tumhållningen. Tråkigt med magsjukan hos er

En extra kram till dig

Kickan07 skrev 2007-12-08 19:42:26 följande:
Vad mycket fina bilder ni visat i kväll! Ingen nämnd ingen glömd Såg att många har/är magsjuka. Vi var i Göteborg förra fredagen. Skulle ha en mysig familjedag eftersom vi kännt att bygget tär på oss. Nåja, vi går några timmar på stan, äter lunch på en mysig resturang. Sedan börjar jag må pyton.. Hann ialla fall till bilen innan jag började kräkas. Bara till att åka hem igen utan att ha besökt Jul på liseberg som vi sett fram emot så. Såå tråkigt!Inte nog med det, både mannen och sonen blev sjuka dagarna efter och fy vad jobbigt när alla är dåliga samtidigt!!!(Ett tips för att snabbare återhämta sig är vätskeersättning från apoteket, tror det heter Resorb).Sedan har jag och min man blivit friska med sonen är fortfarande inte bra. Har dessutom haft väldigt svårt att få i sonen vätska, så i dag tillbringade jag förmiddagen på akuten. Mindre trevligt men vad gör man inte för sina små..De gjorde dock inte särskilt mycket utan vi fick åka hem igen. (Sonen var ursinnig när vi försökte tvinga i honom dryck så de tyckte att han inte var tillräckligt dålig för att bli inlagd när han orkade vara så arg. Han är 15 månader) Jag hoppas verkligen han snart blir bra igen !Men, men nu till saken. Denna vecka har ju varit extra jobbig, och det som faktiskt har fått mig att orka är att jag vet att när han sover så får jag en liten stund för mig själv när jag kan kika in här och genast känns det lite lättare. Stämningen härinne är så härlig och ni visar och tipsar om såå mycket fint!(Vet att jag sagt det tidigare men det tål verkligen att upprepas.)Så tusen tack till alla härinne som hjälpt mig genom en tung vecka!Ser fram emot morgondagen då jag får läsa om Juliahs vackra hem!Ha en skön kväll alla!
mimmi006 skrev 2007-12-08 20:18:04 följande:
juliah- jag ska hänga på låset till affären imorgon!:.D Det är så spännande!!!lillvilda- j, jag skickade efter den från Babyland! Den är kanon...Fluffiga mpln- hoppas att din pojke klarar sig *vitpeppar, vitpeppar*
Ett pepparkorn, två pepparkorn, tre pepparkorn, fyra pepparkorn, fem pepparkorn....

tack