lillafruluva skrev 2007-12-11 13:35:03 följande:
Camilla r- vilken lättnad Min kusin blir inlagd, hennes livmodertapp är tydligen mjuk. Får hoppas på det bästa! De har fler missfall på den sidan av släkten
Usch så tråkigt

lillafruluva skrev 2007-12-11 13:49:35 följande:
Lovade ju att sätta in en bild på nya soffbordet igår! Man ser lite på bokhyllan som är nästan färdigförvandlad till vit!Inorera allt annat, är ju på orkar-inte-fixa-humör
Jättefint!
Själv är jag (som ni ser

) hemma igen. Det gick bra hos tandläkaren. Sonen skrek så mycket han hann och det var ju bra, för vi kunde titta i munnen. Hon konstaterade det jag också sa, att han har söndertuggade kinder och mycket ärr (från tidigare). MEN vi såg två små
isberg som stack fram

Jag kollade inte ens den här gången själv för jag har väntat sedan APRIL på detta!!!! Egentligen får de inte de sista tänderna före 2.5 års ålder, men sonen har haft besvär av dem sedan han var knappa 1.5. Och nu ÄNTLIGEN kommer de!!! Jag är så glad

Tyvärr syns inte de övre tänderna än, så de ska också komma. Men det värsta med de två nedre borde ju vara över då vi äntligen ser dem. Tandläkaren (som är den bästa jag pratat med och äntligen tg mig på allvar!!!) sa att han är väl tidig med dessa tänder. Kanske därför det har varit extra jobbig???
Före vi gick så sa hon att vi också skulle kunna ta en vända in till en läkare för att kolla öronen. Och mycket riktigt så hade han
öroninflammation igen. Men men... Jag kan inte ens vara ledsen över det fär jag är så glad att de förbaskade tänderna äntligen syns.
8 månader har jag (vi) väntat!!!