Vita hem del 6
LinaoMatilda- Vad roligt! De många som visat fina såna nu. Synd att vi inte har ngn vedspis. Hurudann blev det?
LinaoMatilda- Vad roligt! De många som visat fina såna nu. Synd att vi inte har ngn vedspis. Hurudann blev det?
God Kväll i tråden!
Idag har jag köpt nya nummret av Lantliv. Tänkte värma lite glögg och mysa i soffan. Hoppas kunna prova ngn av receptena ni pratat om tidigare!
Nu känns det som mat/bak skulle smaka igen!
LinaoMatilda- Vad roligt att det blev en sån, de är verkligen jätte fina!
Lisa- Nyblom&Kollén är verkligen underbara, har vita själv med volang i köket och är super nöjd!
lasse- låter underbart med städhjälp! Du får berätta vad dt tycker sedan!
LinaoMatilda - Den är verkligen härlig den korgen och misteln med och kakelugnen ja jag får väl säga allt då!
Maria - Första och sista helt klart. Lite partisk dock har den sista.
Nu ska jag kolla Lejla!
Godmorgon!
Vi är fortfarande lite krassilga hos oss. Maken och jag har rasat i vikt ca 10kg ska ni veta, men de kommer väl till pass nu i juletider
Idag hoppas jag på städa igenom här hemma, baka lite lussebak och mysa av julstämmningen inomhus! Kanske pyssla lite och paketera julklappshögen som väntar i mitt tillfälliga pysselrum. Vi får troligen besök av min mans moster och morbror med familj i helgen så lite ordning måste vi få till!
Mimmi - Hoppas regnet hålls borta så du kan gå ut i skogen lite! De skulle jag vilja med, lte mossa, kottar och lingonris skulle behövas.
emmasa - Hoppas ni får de roligt och att sonens ögon glimmar!
Kajsa - Stort grattis till jobb!
VSM - Så söt på tråd!
Nu ska vi kolla julkalendern, over and out! Tittar in senare!
mimma - Så de har blivit "din" tur nu, känner med dig! Drick lite lite i taget som det skrivits. Vi gjorde vätskeersättning enl recept på nätet: vatten, salt, socker smaksatt med lite juice. Inte gott men de klarade magen av och man orkade vidare.
Vi har plockat upp här hemma, städat lite och vilat. De blev imorgon vi får besök och inte idag som tur. Nu tänkte vi baka lite från Lantlivs recept!
Kajsa - Kommer inte på nått nu, ska klura jag med!