Inlägg från: Lisa1981 |Visa alla inlägg
  • Lisa1981

Vita hem del 6

Åh tack för era kommentarer. Jag kan inte bestämma mig. Jag ska kolla på alla möblerna innan jag bestämmer mig.

Jag är lite otålig och elviras bordet kommer ju inte förräns i januari plus att jag tycket att det är lite saftigt med 9000:- för bara bordet.

Jag vet inte heller om jag tycker att det första från vita rummet är "för" lantligt om ni förstår??

Slagbordet har jag nog slagit ur vågen pga att det endast tar max 8 personer. Jag vill gärna kunna välja att ha 10 st runt om när det behövs.

Jag vet inte riktigt vilket bord som passar bäst in. Jag har ju inte ett gammalt torp men samtidigt har jag den gamla stilen överallt. Ni har ju sett en del bilder.

Gärna mer kommentarer

• Lisa1981

Jag kunde inte kika på din gran

Har glömt allt jag läst ikapp, ni skriver för mycket för att komma ihåg. Ger mig inte ens in på att förska kommentera de 50 tal sidor jag läst nu.

Såg  att det hade föts en vita hemmare, grattis johanna

Krya på er ni som hade magsjuka.

I lördags va vi och köpte möbler till vardagsrummet. Det blev 8 stolar ocgh bord. Håller på att fixa lite med det. Kan lägga upp lite bilder imorgon om någon vill se.

Annars är det lite annat julpyssel och bak i görningen här hemma. Alltid så mycket som man ska göra.  Idag köpte sambon våran kugsgran som vi ska klä imorgon. Längtar..

Ha en trevlig kväll alla

• Lisa1981

Det blev faktisk englessons bordet det ovala med 8 leksandsstolar. Jag va i karlskoga och köpte det. Hon har tillsammans med englessons tagit fram en helt vit färg som hon har matbord och stolar i. Så de är jättefina tycker jag ialla fall. Gillar det mer och mer för varje dag.

Hon hade alla tre borden i affären men jag tyckte att slagbordet va alldeles för litet och EV bordet va lite "klent".  

• Lisa1981

Heaven, jättefin gran. Det gick att gå in på din sida men inte via länken. Skumt.

Det kommer bilder imorgon.

Natti natti

• Lisa1981

God morgon

Här har vi sovit till 7.30, underbart.

Jag ska ta en bild på matbordet och lägga in.

• Lisa1981

Här kommer lite bilder från vardagsrummet

• Lisa1981

Kan tillägga att det inte är klart.

Jag ska ha nåt sidbord bredvid bordet och så ska jag ha nya gardiner.
    '
    Vill hitta nån fin stor spegel eller tavla att ha på väggen. Det är svårt att hitta.

• Lisa1981

Vi har ju en iläggsskiva till att lägga i när vi är många. Då finns det plats för minst 10 st.

Jag ska beställa två karmstolar och ha på ändarna. Hon hade inga hemma men det kommer. Jag är faktiskt jättenöjd. Jag köpte också volangdynor från nyblom och kollén.

Nä nu ska jag sluta så ni andra får ta plats.

• Lisa1981

Ang. ögoninflammation så kan man ju avvakta och endast badda med vatten. Men blir det rött och inflammerat ska man söka och få ögonsalva. Det finns även receptfri på apoteket.
    Slipper alla i familjen få det.

• Lisa1981

Jag tog bara en gammal sida från en bok och silkespapper. Sedan formade jag och satte snöre. Jag har ingen fyllnad i. Helt tomma. Lycka till

Svar på tråden Vita hem del 6