Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2007-11-18 22:37:38 följande:
    Sylt - åh, så fiiin er veranda är! Lustigt att ni pratar veranda...det är just om en veranda som vi drömmer och pratar om just nu! Funderar hårt på att bygga in vår veranda. Har massor med frågor
    Jag funderar hårt på att klämma in en glasveranda på framsidan. Vill nästan fylla 40 snart och önska mig en sån.
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2007-11-18 22:49:15 följande:
    Mimmi - ja, bygg en ni med...då kan vi prata glasverandor heeela dagarna!
    Ja, den finns redan i min hjärna ! Men vi lade huset nära vägen, så det blir trångt... Jag måste vinna en miljon eller nåt och sen kan vi börja snacka
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2007-11-18 22:59:04 följande:
    Mimmi - vårt hus ligger också ganska nära vägen men vi har ingången på baksidan av huset. Man hinner fundera och prata mycket på en bilresa till sthlm så nu är vi båda heeelt sålda på tanken med en inglasad veranda. Har tom fått med pappa ombord Vi ska ändå fixa hallen så det blir inte sååå mycket mer jobb *optimist*
    Härligt! Vi har en framsida och en övervåning att fixa först, sedan hoppas jag på att pappa och Marcus ska bli mer vänligt inställda ! Tänk vad underbart... sitta där när det regnar.... och massor av bra förvaring...
  • mimmi006
    JohannaJ skrev 2007-11-18 23:04:42 följande:
    ni är också så välkomna! Jag har spärrad press bara för att min sida blev stormad när min son dog och jag skrev om det i änglarum. Vill bara skydda mig själv lite Inga hemligeheter eller så alltså. Kul att ni vill titta in!
    Jag vill också vara med !
  • mimmi006
    JohannaJ skrev 2007-11-18 23:06:39 följande:
    jag också. Vill ha en dyrgrip i vardagsrummet Men jag köpte en ny bugaboovagn och lexington sängkläder till bebisen så min studentplånbok gråter och gapar tomt.
    Det förstår jag! Men fint blir det! Nu ska jag sova för länge sen, natti natti
  • mimmi006
    Karamellfabriken skrev 2007-11-19 10:47:19 följande:
    Hej alla!Hinner inte läsa ifatt just nu men undrar om någon har sett denna mattan.Är den ok i ett kök (över julen) ?www.rusta.se/product.asp...
    Min mamma har den svart/ vita och den är jättesnygg! Ska ta och köpa mig en när ekonomin tillåter

Snowgirl- fy vad mycket du har fått gå igenom, jag hoppas att det vänder nu och att du slipper kramperna.
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2007-11-19 13:55:58 följande:
    Jo, jag har faktiskt mailat sextiotals villan och frågat om hon vill idka lite pysselbyteshandel! Hoppas, hoppas!
    Jag tror att hon säljer, så det ska väl inte vara några problem ... visst är de fina!
Svar på tråden Vita hem del 6