-
*hick*mimmi006 skrev 2007-12-23 22:00:35 följande:*skrålar*I´m dreaming of a white christmas,like the furnitures I paintmay you all be well soon and fit for fightand may all christmas- gifts be whiteGOD JUL!
-
Hallåhej!
Har inte varit hemma på ett tag (=svårt med dator) och nu när jag äntligen är hemma så är det så mkt man vill göra förutom att surfa bort fleeera timmar
Hoppas att alla har det fint o att ni gick på plus på julafton
Lite nytt i bloggen, annars inget!
-
lasse --> Underbart!
-
Kajsa --> Bra att ni tagit in det, låt det stå ngn dag. Jag målade ett bord som inte ville torka, det spayade jag med matt lack och då blev det "torrt". Ytan blev hur tålig som helst, kanske värt ett försök? Men vänta lite o se om det torkar av sig själv.
Julle --> Trodde du skojade om slankatråden, men jag är PÅ!
-
... har en bild i std-mappen ett kort tag.... för alla nyfikna. Varnar för gravidkinder
-
Oj, inte slåss tjejer *generad till max*
-
Haha, glamorös *skrattar så jag nästan kissar på mig*Värsta Supermamman skrev 2007-12-30 23:09:03 följande:Sylt: du ser på pricken ut som jag tänkt mig! En kalaspingla! Och vadå kinder?? Såg du mina? Jag har sett dig framför mig med buggan och en glaumorös mamma som kör.
-
Kikade förbi! Trodde inte du var mörk... supersöt!Kajsa M skrev 2007-12-30 23:18:37 följande:Nu har jag också lagt in ett par bilder, för den som missat mig.
-
Tjena snygging!mimmamum skrev 2007-12-31 09:01:50 följande:Ingen superbild alls men från i förrgår: beta.familjeliv.se/hem/mimmamum/galleri.php...
Trodde helt klart att du var mörk *jätteförvånad* -
*slänger in bilden igen för alla nyfikna*