Vita hem del 6
Hihi, tack. Kikade in o letade efter bild på dig
Förresten, den lilla korgen som du har under "Nytt", den har jag också köpt. Har den som toapappershållare
Hihi, tack. Kikade in o letade efter bild på dig
Förresten, den lilla korgen som du har under "Nytt", den har jag också köpt. Har den som toapappershållare
Gott nytt på er alla!
Nu skall jag nyårsduka lite o svepa ihop en efterrätt *slurp*
Halloj!
Är bara inne o försöker få fast en kompis i vita träsket
Gottn nytt på er alla!
Haha, kunde bara småle när jag såg plastpianot.... Våra barn fick också en del färgglada men framförallt STORA julklappar från folk i vår omgivning. Eller vad tycker ni om : Playmobilpiratskepp modell jätte, SpindelmannenHUS, JÄTTEsläpbilen "Allan" med extra jättebil att lasta, plastgåstol med blinkade lampor. Men barnen älskar dem o de är ju deras saker.... tur i oturen så är det mesta i plast = lever inte för alltid..... *mohaha*
... har förresten slängt ut granen idag - såå skönt!
tjenatjena!
Grattar Lina. Själv har jag tillhört trettio-klubben i tre år...
Finfina bilder, säng var underbar, fiffig förvaring, letar själv glaskupa (tja har hittat hos Jea skall bara ta mig i kragen)
Har varit i Helsingborg idag o fyndat . Hittade äntligen min zinkskål på fot fr HD som jag längtat efter, även en ljuskrona fr HD på halva priset.....
Imorgon bär det av mot Köpenhamn o inredningsmässa - tackar, tackar Jea!
Målar för fullt på ett av barnrummen, kan verkligen rekommendera er med plankgolv att måla dem vita - såååå fint. Blir helt annan känsla i rummet. Nu är det krispigt o fint (andra kanske säger sterilt o vill ha solglasögon, meeen det skall ju piffas med lite ljusgrönt)