• Sylt
    Beatrize74 skrev 2008-01-04 22:29:48 följande:
    Knyttis och Mimmamum - har lagt in er nu. Trodde faktiskt ni redan var inlagda i adressboken, men tji fick jag. Grattis LinaoMatilda - grattis i förskott, det är "stort" att fylla 30. Jag gjorde det för 3 år sedan....och därmed tror jag att jag är äldst här ikväll, eller hur? Konstigt att skriva det för jag brukar alltid vara bland de yngsta i alla sällskap, men det kan man ju inte vara i all evighet, det säger ju sig självt. Knyttis - roligt att det blev lyckat. Här hade vi också en lyckad liten minifest faktiskt. Lite god mat och skvaller...det räcker liksom. Någon islykta hann det inte bli för det kröp upp mot nollgradigt på eftermiddagen. Trist...får försöka imorgon igen, då skulle det bli lite kallare lovade de på "vädret".
    *räcker upp en 74-hand*
  • Sylt
    knyttis skrev 2008-01-04 22:40:46 följande:
    Sylt - Låter underbart med plankgolv, jag vill me ha såna! Vi har hemsk plastmatta på övervåningen...ni kan gissa att jag inte diggar den! Ha de så kul på inredningsmässa!
    Tack!
    Himmelbit skrev 2008-01-04 22:43:55 följande:
    Helt plötsligt känner jag mig jääätte-ung!! Jag lever fortfarande på att en av mina kollegor var helt övertygad om att jag var yngre än henne trots att jag är två år äldre... *nöjd*
    Toola skrev 2008-01-04 22:44:49 följande:
    70 % på hemtex....
    Vilket klipp!
  • Sylt
    nublu skrev 2008-01-04 22:49:49 följande:
    Sylt: Jag ska hålla utkik! Ser du två dreglande sura typer så är det Hjorthan och jag. Vi går ju på diet!

Himmelbit skrev 2008-01-04 22:51:57 följande:
    Vad avundssjuk jag blir - kan du inte plocka upp mig på vägen Nublu.. . Sylt: Bjud dem på ngt riktigt drypande...
    Bra tips *viftar med en tårta*
  • Sylt
    Himmelbit skrev 2008-01-04 23:08:50 följande:
    Med dina fina tårtor så kommer de hoppa runt av glädje - inga mer sura miner!! Kanske blir en massa bra shoppat till Nublus också!
    Skrattande
  • Sylt

Godmorgongodmorgon!

Grattis t bebis VeroniQa

Själv väntar jag på att min bebis ska somna så att jag kan måla lister.... känns trögt idag.... soffan lockar även här

Väntar på paket från Isabella, men det tar nog ett litet tag nu i reatider!

Var på inredningsmässa i Danmark igår med Jea - Oj, vad mkt fint!!! Det blir svårt att hålla i pengarna t våren

Ang. "barnbesök". Jag är som en igel på mina barn när vi är bortbjudna, spec t familjer utan barn. Skulle aldrig släppa dem m blicken.... Själv blir jag galen på vilda barn i mitt hem - FAST jag har egna o anpassat efter barn. Men olika barn hittar på olika saker. Vår stora kille har aldrig varit intresserad av lådor el likn, så vi har inte ngra barnlås på skåp o lådor. Även pynt har fått vara ifred, det lilla som funnits framme. Jag blir trött på föräldrar som inte ser efter sina barn *uppretad*!

• Sylt
    nublu skrev 2008-01-07 09:32:24 följande:
    Sylt: Tur att ni inte gav er ut i lördags. Fy vad det blåste!Hittade du några favoriter?
    Det var knashalt på vägarna också, det hade varit galet för oss att ge oss iväg. Jea o jag konstaterade igår att vi var mogna kvinnor som stannade hemma i lördags

Där fanns mkt fint *slurp*. Fick ni ngra favvisar?
  • Sylt
    nublu skrev 2008-01-07 09:54:18 följande:
    Sylt: Lotta och jag är ju mogna och miljömedvetna kvinnor som åker tåg och promenerar så vi var där på lördagen och knödde bland allt folk. På söndagsmorgonen var det nästan folktomt så då gick det på en halvtimme att shoppa loss. Kan säga att vi gick lääänge och nöp i sakerna hos Rice, Lisbeth Dahl, TrendKompagniet och Madam Stoltz. Dessutom tror jag att jag spräckt min shoppingbudget, har inte vågat räkna än.
    Haha, vi funderade också på att ta tåget på lördagen. Men sen tänkte vi efter.... vi som åkt Öresundstågen ett par ggr vet att det inte alltid funkar helt smärtfritt.... var inte så sugna på att stå på perrongen o vänta på fulla tåg (eller tåg som inte kommer) med bebis+vagn *bekväma* Söndagen var perfekt! Lite folk o bra väder
    juliah skrev 2008-01-07 09:55:32 följande:
    Syltan, jag har klätt om min pall OCH tvättat en maskin tvätt *effektiv*. Snart har jag alltså avklarat dagens måsten och kan slappa.lillafruluva, är du också lite "nere"? Känner exakt likadant!Jag vill ju höra meeeer om mässan syltan och nublu, vilka färger dominerade, berätta om era favvisar, allt vill jag veta!
    Hihi, jag har målat alla lister i Villes rum + två dörrar (på 40min) = snart slapptid.... meeen, då måste ju barnen ut en runda o födelsedagspresent t mannen fixas.... *skjuter upp lite*
  • Sylt
    juliah skrev 2008-01-07 10:30:26 följande:
    nublu, längtar!syltan, du effektiva kvinna! Har inte du redan fixat med present?Den här supersnygga korgen har jag beställt *nöjd* : www.nublu.se/product_info.php&produc...
    .... efter lördagen känner jag ett liiitet sug efter att utöka pakethögen . Dessutom har ju inte brädan kommit än Förvånad , behöver på onsdag..... *skynda, skynda*
Svar på tråden Vita hem del 6