• Sylt

Vita hem del 6

Camilla R skrev 2008-01-08 10:31:54 följande:
    du får baka pyttesmå kakor Fast de var ju fina i alla fall, köpte du något mer som du kan visa upp för oss alla nyfikna?
    Skrattande
    Jäpp, det kommer snart *hemlig* Skrattande
  • Sylt

Hejhej!

Enji --> Jea tog med sig ngra godbitar till Blomsterkompaniet, inboxa henne om det är ngt speciellt du söker...

Hvita --> Aha, Ting ute o inne *antecknar*. Jag har fixat på annat håll.... *hemlighetsfull igen* Återkommer när affären är kirrad

mimma --> GRATTIS, vad kul! Underbar kanin! Maileg får se upp

Mia --> Visst blev man lite snopen

• Sylt

mimma --> Kläder t kaninen - sy shorts o en enkel "T-shirt" i icke-strechigt tyg. Klipp upp tröjan så den blir V-ringad o sy kanten? Väst utanpå (samma mönster som tröjan, fast utan ärmar o delad fram)?

• Sylt
    gemelli skrev 2008-01-08 19:48:48 följande:
    Någon som gjort egan inbjudningskort till sina Dop?Åååå står i val och kval om jag ska beställa eller göra egen, har ideétorkan nu
    *räcker upp en hand*
    Himmelbit skrev 2008-01-08 19:50:49 följande:
    Men du bor ju definitivt inte i Örebro...
    *surar*
  • Sylt
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-08 20:04:51 följande:
    Så SÖT sylt!!! *äggstockarna hoppas som galningar i magen*Hittade inga klockrena skåp i Södermaland Mori..
    Skrattande Du kan få låna honom på natten om du vill..... *gäsp*
    Mori skrev 2008-01-08 20:08:17 följande:
    Sylt: Underbart kort!!VSM: Ingen fara Tack ändå! Himmelbit: Låter bra det Ska glo lite på TV så återkommer jag sen!
    Tack!
    gemelli skrev 2008-01-08 20:08:58 följande:
    Näää det förstår jag...Men hur har du tryckt dom i vitt?
    Pappret är är frostat med vita linjer el prickar, finns (fanns?) på Panduro. Sen skrev jag m vit penna.
    Himmelbit skrev 2008-01-08 20:10:26 följande:
    Åhhh vad fint!!! *imponerad*
    Tack!
  • Sylt
    Peak skrev 2008-01-10 18:17:04 följande:
    ja vem är det som har vimplar i blåa toner? Jag hittar INGA fina tyger!! Finns inga ljusblå med vita prickar som jag vill ha tex - tyg med stjärnor är ju helt kört verkar det som, elelr så är det för usla tygaffärer i Örebro!?
    Stoff o stil har ljusblå m vita prickar...
Svar på tråden Vita hem del 6