Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Karamellfabriken skrev 2007-11-19 10:47:19 följande:
    Hej alla!Hinner inte läsa ifatt just nu men undrar om någon har sett denna mattan.Är den ok i ett kök (över julen) ?www.rusta.se/product.asp...
    Jag har sett den och den är helt ok.
  • malins79
    juliah skrev 2007-11-19 20:04:57 följande:
    Lynn, jo det är ett "Så firar vi jul" reportage  Rätt roligt med tanke på att jag inte firat jul som liten öht. Först på senare år...Vet inte när den kommer, drömmer mardrömmar om att de ska tycka att allt är så fult att de ställer in hela grejen...
    Klart det inte kommer bli fult. Ska era söta barn få vara med på bild?
  • malins79
    Mufflon skrev 2007-11-19 20:08:15 följande:
    Ursäkta men helt OT varför har inte jag den gröna glada lille gubben?Jag har juh +tjänsten?
    Den får man göra kortkommando för
    : - D fast utan mellanslag
  • malins79
    Beatrize74 skrev 2007-11-19 20:15:15 följande:
    Himmelbit - vilket vackert skåp...kan vi inte få tjuvkika på första strykningen. Det är så kul att se jobbet under tiden man håller på också....eller åtminstone HOPPAS jag att fler än jag tycker så eftersom jag själv har "terrat" er med bilder av diverse väggstrykningar i dotterns rum.
    Jag gillar också skåpet. Jag är själv på jakt efter något liknande att har böcker i, i vårt kommande bibliotek.
  • malins79
    Karamellfabriken skrev 2007-11-20 07:37:10 följande:
    LCroft och Supermmamman,Tack! Fast jag hittar inte det på Ikeas knassida Någon som har en gissning om vad det kan heta?
    Granemo, finns inte på hemsidan
  • malins79
    Karamellfabriken skrev 2007-11-20 07:45:00 följande:
    Tack, tusen tack!Undrar om det har utgått eftersom det inte går att hitta?
    tror det är nytt, finns med i nya katalogen
  • malins79

Juliah, börja dammsuga, putsa fönstren. Sen börja du pynta uppifrån och ner, alltså fönstren först och golven sist.

• malins79
    juliah skrev 2007-11-20 08:56:25 följande:
    Jag är ledsen för mitt tjat...fick mail från reportern, de vill att vi ska ha färgglada (röda) kläder på oss. Jag vägrar! Har inhandlat en vit blus och barnen ska ha vita stickade koftor på sig...Hur 17 gör man?
    Vad ska du ha på dig nertill? En julig kjol kanske du har?
Svar på tråden Vita hem del 6