Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79
    Anton2005 skrev 2007-11-22 17:05:11 följande:
    Tack gode gud för min snälla syster. Jag håller på att bli galen av att gå här hemma och hosta och snora med sonen, han tycker inte heller det är speciellt kul. Nu kom min syster förbi direkt efter jobbet och tog med sig Anton till våran farom en stund, det tycker nog både han och jag är skönt.Är lite trött på att sambon ska hålla på att pendla och jobba hela tiden samt att han har ett sånt jobba så han måste vara med på varenda liten sak som ordnas på kvällar och helger oxå. I morgon kommer jag och Anton vara hemma igen och han jobbar och sen är det nå´t med jobbet på kvällen. Jag kommer antagligen få spel innan fredagen är över. Vore lite skillnad om vi va friska och kunde gå ut och leka och så.
    Ja det är skönt när man kan få lite hjälp att aktivera de små.
  • malins79
    MiaMariah skrev 2007-11-22 17:55:39 följande:
    gud vad löjligt..
    Jag fattar inte det roliga, men visst, jag såg ju annonsen och det kanske är poängen.
  • malins79
    Anton2005 skrev 2007-11-22 18:50:54 följande:
    Åh det har öppnat en Sia-butik i Örebro, inte bra för min plånbok
    Var nånstans? Jag hoppas vi kommer iväg till Örebro på lördag, hoppas jag få lite shoppingtid. Tänkte besöka CE inne&ute eller vad det heter.
  • malins79

God morgon!
    Lycka till idag Juliah.

Gemelli visade fina namnsmycken och jag kom ju på att jag skulle ju få ett namnsmycke av min man med Saga och Jacobs namn på. Vem av dem var oseriös?

• malins79
    Lisa1981 skrev 2007-11-23 07:40:40 följande:
    God morgonHoppas det är bra med alla, här hemma är vi friska efter magsjukan. Idag blir det till att baka pepparkakor, mysigt....får se hur länge sonen tycker det Nä nu ska här vaskas och sedan bär det av till systra min för julbak.Ha en bra dag
    tyvärr blir det inte så mysigt som man hoppas, inte med min dotter iallafall. Iår kanske det går bättre men förra året när vi skulle baka saffransbullar med vit choklad var det en unge som blev helt vansinnig när jag hällt i mjölet så det blev tungt så hon inte kunde röra i bunken, jag sa till mig själv att aldrig baka bullar med henne när jag är själv hemma. Hon var 2,5år då.
    Vi ska baka pepparkakor har jag lovat hoppas tålamodet räcker, ska nog försöka göra det nästa vecka så det är avklarat.
  • malins79

Anton, du har inte haft nån annons ute typ på blocket eller tradera så att nån vill kolla om du verkar seriös? Annars är det väldigt obehagligt.

• malins79
    Anton2005 skrev 2007-11-23 12:15:09 följande:
    Ja jag blev gör skraj. Tog iaf mod till mig och ringde upp honom. Då kollade han åt en kund som jag har. Att folk är å nyfikna
    ok, folk är nyfikna men det är ju nästan pinsamt att göra så.
  • malins79

Juliah, hoppas du skriver en rapport ikväll, imorgon kommer jag nog inte hinna läsa något för som det ser ut nu kommer vi åka till Örebro imorgon och kommer hem söndag eftermiddag. Hotellet har trådlöst (gratis) internet, tycker ni jag ska ta med datorn eller ska jag umgås med familjen på hotellrummet?

• malins79
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-23 20:09:18 följande:
    Gah! Syr julkuddar och undertråden bara fastnar hela tiden! Hjälp mig någon?!Välkommen tillbaka Sunmaid!
    Har du lagt i den rätt i spolen?
Svar på tråden Vita hem del 6