Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

JohannaJ skrev 2007-11-18 20:24:27 följande:
    absolut Det är dock en hel del gamla bilder. Lovar att uppdatera nu när jag är på värsta inredar humöret.
    Tack!
  • malins79
    Pärla1 skrev 2007-11-18 20:22:24 följande:
    Hej på er allihopa....har ju missat en massa nu och tänker inte ens ge mig på att läsa bakåt...ni hade ju tom bytt tråd.  För att göra en lång historia kort....Har varit två intensiva veckor för mig, känslomässigt, som ni vet tog ju en vän till mig sitt liv och nu på Fredag är begravningen. Sen har min bror hamnat på ett LVU- hem, mycket tragiskt. Pga min mamma som är alkoholist, så nu har jag börjat gå på Al-anon möten i vår stad, för att bearbeta min uppväxt osv...Men har brytit med min mamma helt nu. Vill ej utsätta min familj för hennes terror längre. Varit mycket samtal med socialtjänst och polis m.m, pga av min bror. Fick en ångest attack förra veckan och det var något av det obehagligaste jag varit med om. Men nu börjar jag känna att livet kommer tbx, har gjort knäck och kola idag...Hoppas att ni har haft det bra iaf!!hihi....nu vet ni ju lite om mig... 
    Kram!
    Inte lätt med missbruk i familjen har själv erfarenhet av det.
    hinner inte skiva något mer, Jacob vaknar.
  • malins79
    gemelli skrev 2007-11-19 07:07:05 följande:
    God morgon allihopa....Ååååå vad det är mysigt att vara uppe såå här tidigt och nu när det är mörkt ute. Hela familjen sover. Är det inte konstigt att man har förberett sig på att ha vakna nätter och tidiga morgnar. Men inte då, hela familjen sover och värst är ju Vide. Han vaknar bara en gång om natten och somnar om, sen får vi väcka honom på morgonen för att äta frukost.Så nu sitter man här i sin ensamhet Jaja han är ute i alla fall
    Du behöver nog inte väcka honom, dom vaknar när dom är hungriga, passa på och njut. De första två veckorna brukar vara ganska lunga.
  • malins79
    Lisa1981 skrev 2007-11-19 07:13:24 följande:
    God morgonIdag är vi uppe med tuppen, melvin kom och väckte mig 05.30. Jag är sååå trött.Idag blir det till att handla mat och sedan en sväng till öppnis. Funderar på att ta en raid till den lokala blomsteraffären och handla lite. Sugen!!Jag ska även köpa kvistolja så jag kan måla panelen, Ska bli roligt att få upp det i köket.
    Jag är med sugen på lite nya växter.
    Spännande med panelen.
  • malins79

Näe, nu ska jag hoppa in i duschen....

• malins79
    Snowgirl skrev 2007-11-19 07:56:38 följande:
    Grattis värsta supermamman! Själv blir jag 34 år idag , första födelsedagen på 12 år som jag inte blir väckt av min "man"....ligger just nu i skillsmässa. Men, mina underbara barn gick upp före mig och väckte mig med sång, presenter och frukost på sängen ...de är för underbara!Tack för tipsen LPW! Ingen mer som har några tips, eller som vet något om tråden som jag undrade över i mitt inlägg i natt, nr.3290?
    Grattis!

här är tråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m26027515.html
  • malins79

Lcroft, i Word under Format kan du hitta figurer. Där finns det stjärnor.

• malins79
    malins79 skrev 2007-11-19 10:08:23 följande:
    Lcroft, i Word under Format kan du hitta figurer. Där finns det stjärnor.
    Inte under Format utan INFOGA!!!!
  • malins79
    mimmamum skrev 2007-11-19 10:10:45 följande:
    Det tipset snodde jag!
    Skrattande
Svar på tråden Vita hem del 6